پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: نمی توانم بگویم که دوست ندارم سرمربی بارسلونا شوم؛ مسی می تواند اینیستا شود !

کد خبر : 86216  |  زمان ارسال : شنبه 1 دی 1397
بارسلونا پس از پایان نسل ما نباید ضعیف تر شود

اختصاصی بارسانیوز آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا پس از پایان لیگ ژاپن و بازی های ویسل کوبه برای تعطیلات به بارسلونا بازگشته که در گفت و گویی با موندو دیپورتیوو حاضر شد.

 

اینیستا درخصوص بازگشت به بارسلونا برای گذراندن تعطیلات گفت:

خیلی خوب است و از این روزها دارم لذت می برم، می خواستم پس از پشت سر گذاشتن بازی ها به اینجا برگردم و خانواده ام را ببینم و بچه ها را به خانه بازگردانم. بچه ها هم می خواستند برگردند تا از تعطیلات لذت ببرند.

 

هم تیمی شدن مجدد با داوید ویا؟

او به دنبال تغییر شرایط خود بود و می دانست من در ویسل کوبه هستم اما او افراد دیگری را نیز می شناخت و می دانست که در ژاپن راحت خواهد بود. حالا سال جدید را با هم آغاز خواهیم کرد که می تواند با کیفیتی که دارد و گل هایی که می زند به تیم کمک کند.

 

حضور ویا به نفع تو خواهد بود؟

خب به وضوح من برای ویسل کوبه بازیکن تازه واردی محسوب می شوم که باید خودم را با آن ها وفق دهم  پس وجود بازیکنی که او را از قبل می شناسم و بازی های زیادی در کنارش انجام داده ام به نفع من و همچنین ویسل کوبه خواهد بود.

 

دیدار با هم تیمی های سابق؟

مدت ها بود که آن ها را ندیده بودم ولی خب ان ها را مثل سابق دیدم. این فصل نیز برایشان به خوبی پیش رفته  و در سطح همیشگی خودشان قرار دارند و با همان اهداف همیشگی

 

اولویت فتح لیگ قهرمانان؟

وقتی از تورنومنتی خارج می شوید به فتح ان فکر خواهید کرد. این طرز تفکر بابت اتفاقات چند فصل اخیر عادی است به ویزه در شرایطی که می توانست جور دیگری رقم بخورد. این تیم با بازیکنان جدید باید برای فتح همه جام ها تلاش کند.

 

می توانید تو و ویا جشن قهرمانی بارسلونا در انتهای فصل رادر لیگ قهرمانان در ژاپن جشن بگیرید مثل ومبلی 2011 در کنار هم؟

خیلی خوب خواهد شد و امیدوارم.

 

مسی می تواند در سال های آخر بازی در نقش تو و ژاوی بازی کند؟

تصمیم با خودش است. او در هر موقعیتی می تواند بهترین باشد. بازی در میانه زمین احتمالا وضعیتی متفاوت تر برای مسی است اما او می تواند در هر پستی که می خواهد بازی کند چون ضمن به ثمر رساندن گل های زیاد، گل های زیادی را نیز به ثمر می رساند. مهم ترین چیز خواسته خودش است.

 

بارسلونای پس از نسل شما؟

زندگی در جریان است، می آید و می رود. مهم این است که بهترین چیز رخ دهد. نمی دانم که بارسلونا بهتر یا بدتر خواهد شد اما نباید بدتر شود.

 

بارسلونا می تواند با باشگاه های متمول در چنین وضعیتی از بازار رقابت کند؟

بارسلونا باید روی آکادمی حساب کند چون بازیکنان زیادی هستند که می خواهند در تیم اصلی بازی کنند و در کنار آن ها نیز بهترین ها جذب شوند. نمونه های زیادی داشتیم که مجبور نبودیم برای اضافه کردن بازیکن پولی خرج کنیم و از آکادمی اضافه کردیم. پول موثر است اما پول شمارا قهرمان نمی کند.

 

هدایت بارسلونا در آینده؟

نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی توانم بگویم که دوست ندارم سرمربی بارسلونا بشوم اما با این حال نمی توانم بگویم سرمربی گری چیزی است که دارم به آن فکر می کنم. درست است که با گذشت زمان می توانم این چشم انداز را برای خود تصور کنم و فکر می کنم می توانم مربی شوم اما باید منتظر پایان دوران بازی ماند و دید که چه خواهد شد. دوست دارم به اینجا برگردم و داشته هایم را ارائه کنم. بارسلونا مثل خانه من است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.