پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آزاد شدن 3 بازیکن بارسلونا تا انتهای فصل

کد خبر : 86355  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 دی 1397
مذاکره آزاد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، از 1 ژانویه تمامی بازیکنان حاضر در 6 ماه پایانی قرارداد خود می توانند بدون دخالت باشگاه خود با هر باشگاه علاقه مند به جذب خودشان وارد مذاکره شوند که 3 بازیکن بارسلونا چنین وضعیتی دارند.

 

مونیر الحدادی، توماس ورمالن و سرجی سمپر 3 بازیکنی هستند که می توانند با باشگاه های جدید خود به توافق برسند در شرایطی که سمپر و ورمالن در دستور کار باشگاه قرار ندارند اما مونیر الحدادی در برنامه تمدید حضور دارد که تاکنون با باشگاه به توافق نرسیده است.

 

طبق گزارش اسپورت نیز مونیر می داند که هدف باشگاه از تمدید قرارداد با او فروش او برای کسب درآمد است چون بارسلونا به دنبال جذب مهاجمی جدید می باشد و از این رو مونیر قصد دارد تا پیشنهادات تیم های علاقه مند به خود از لالیگا، لیگ جزیره و سری آ را بررسی نماید.

 

ورمالن نیز با مصدومیت های پیاپی آخرین ماه های خود را در بارسلونا سپری خواهد کرد و باید دید که سرجی سمپر درنهایت چه سرنوشتی خواهد داشت بازیکنی که پس از بازگشت به بارسلونا درست یکسال قبل پس از مصدومیت شدید در تابستان به هیچ تیمی منتقل نشد و در ابتدای فصل نیز در اولین بازی جام حذفی صدمه دید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.