پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: این تیم سزاوار قهرمانی های بیشتری است (+ عکس)

کد خبر : 86379  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 دی 1397
آندرس نسبت به تیم خوشبین است

اختصاصی بارسانیوز آندرس اینیستا اسطوره باشگاه بارسلونا که پس از اتمام لیگ ژاپن برای تعطیلات به بارسلونا بازگشته در مصاحبه ای با روزنامه اسپورت شرکت کرد.

 

اینیستا درخصوص اضافه شدن جوانان به تیم اصلی چون آلنا و ریکی پویگ و میراندا گفت:

اینکه بازیکنان آکادمی می توانند فرصت بازی به دست اورند و خودشان را نشان دهند خبر خوبیست. ما روی آکادمی شناخت داریم و رسیدن به تیم اصلی یک رویا است و اگر موفق به انجام این کار شده اند از ان مهمتر ایناست که بدانند باید چگونه از این فرصت ها بهره ببرند و از تمرین در کنار بهترین های جهان یاد بگیرند.

 

ایده هدایت تیم توسط نسل شما؟

این از محبت مردم است که بابت زمان درازی است که در اینجا بوده ایم. در مورد شخص خودم دوست دارم آموخته هایم را به کار بگیرم. نمی دانم که اماده هستم یا نه اما این ها ایده هایی است که خواهیم دید محقق می شوند یا نه

 

درک می کنی که هواداران بابت مشابه نبودن روش بازی این تیم با نسل شما آزرده خاطر هستند؟

هیچ چیز نمی تواند مثل قبل باشد اما این به این معنی نیست که چیز فعلی خوب نیست. بازیکنان جدیدی وارد تیم شده اند و دوره جدیدی است. برای بارسلونا و همچنین سایر باشگاه ها، مهم ایده بازی و حفظ هویت آن است و باید بازیکنان مناسب را برای این کار به خدمت گرفت.

 

در پروسه سرمربی شدن، ایده گواردیولا را با آغاز به عنوان سرمربی تیم دوم می پذیری؟

حقیقتا در موردش فکر نکرده ام و نمی دانم در چند سال آینده چه رخ خواهد داد. در حال حاضر روی فوتبال خودم تمرکز دارم. وقتی که فوتبال را کنار گذاشتم زمان مناسب درخصوص فکر کردن در رابطه با این موضوع فرا می رسد.

 

بارسلونای فعلی؟ توان فتح لیگ قهرمانان را دارد؟

مثل همیشه می بینم. تیمی برای فتح همه چیز. خب طبیعتا برای هر تیمی زمان خوب و بد نیز وجود دارد و این تیم سزاوار بیشتر از این جام هایی است که فتح کرده و امیدوارم این فصل چیزی را که در سال های اخیر گم کرده ایم را پیدا کنیم.

 

 

به نظر تو عجیب نیست که رئال بدون عملکردی فوق العاده لیگ قهرمانان را فتح کرده است؟

قهرمان ها فقط می برند. اینکه بگوییم حق آن ها نبوده پذیرفتنش دشوار است. باور دارم که این بار اوضاع برای ما متفاوت خواهد بود.

 

سیتی و پاری سن ژرمن این فصل شانس دارند؟

خب بابت تیم، کادر فنی  و سرمایه گذاری انجام شده ای که داشته اند باید برای فتح عناوین مبارزه کنند. من لیورپول را نیز اضافه می کنم که امسال خیلی خوب هستند. لیگ قهرمانان تورنومنت دشواری است. یک بازی بد شما را حذف می کند و جزئیات در هر بازی خیلی اهمیت دارد.

 

کاپیتانی مسی؟

فکر نمی کنم اتفاقی جدید برایش باشد. او مدت هاست که شخصیت برجسته تیم محسوب می شود. بازوبند صرفا یک انگیزه مضاعف برای اوست.

 

نحوه برخورد مسی وب وسکتس با دمبله؟

اگر اینطور برخورد نمی کردند مسایلی دیگری وجود داشت. اینگونه مسایل قابل اصلاح هستند. نباید مشکلات را بیشتر کرد. اگر راه حلی وجود دارد پس هیچ مشکلی نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.