پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرایوف: فرنکی و ماتیاس امنیت بیشتری در بارسلونا دارند

کد خبر : 86386  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 دی 1397
توصیه پسر یوهان کرایوف

اختصاصی بارسانیوز – جوردی کرایوف پسر یوهان کرایوف افسانه ای در جدیدترین اظهارنظر، مجددا فرنکی و ماتیاس را برای پیوستن به بارسلونا ترغیب کرد در شرایطی که تکلیف فرنکی تاحدود زیادی برای بازی در بارسلونا مشخص شده اما ماتیاس هنوز مردد است و آخرین گزارش ها او را از بارسلونا دور کرده است.

 

جوردی کرایوف در مقاله خود در ستون هفتگی روزنامه دی تلگراف هلند نوشته است:

هنگامی که باشگاه های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن ابراز علاقه می کنند پول اهمیتی ندارد. به عنوان مثال منچسترسیتی را درنظر بگیرید که پپ گواردیولا سرمربی ایده آلی برای فرنکی و ماتیاس محسوب می شود اما زمانی که پپ منچستر را ترک کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا منچسترسیتی سبک او را ادامه می دهد؟ همین موضوع برای پاری سن ژرمن نیز برقرار است. بنابراین پیشنهاد بارسلونا امن تر است چون سیاست یکسانی در روش بازی دارند صرف نظر از اینکه چه کسی تیم را هدایت می کند. به ویژه برای فرنکی باتوجه به فیزیک و سبک بازی او و همین طور ماتیاس که لبته ماتیاس باتوجه به فیزیک خود می تواند در انگلستان یا آلمان نیز بازی کند.

 

فرنکی نسبت به ماتیاس آسیب پذیرتر است چون دارای ویژگی و فرهنگ خاصی از بازی است. شخصا ترجیح می دهم به بارسلونا بروند نه فقط بخاطر سبک بازی مشابه بلکه بابت سازگاری خوب هلندی ها در بارسلونا که به سرعت جا می افتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.