پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: انتهای فصل درخصوص تمدید تصمیم می گیرم؛ در تلاشیم تا اومتیتی به بازی های کلیدی برسد

کد خبر : 86436  |  زمان ارسال : شنبه 15 دی 1397
هنوز هم روی رئال حساب باز می کنیم

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در اولین بازی سال 2019 مهمان ختافه خواهد بود که ارنستو والورده پس از اعلام لیست بازی در کنفرانس خود حاضر شد.

 

والورده درخصوص ختافه گفت:

ختافه حریف خوبی برای آغاز سال است چون تیم قدرتمندی هستند که به خوبی پرس می کنند و فشار می اورند و همچنین به دنبال کسب سهمیه اروپایی هستند. سال قبل نتوانستیم آن ها را در نیوکمپ ببریم و در آلفونسو پرز نیز برای بردن رنج کشیدیم پس باید تمرکز بالایی داشته باشیم. بردن ختافه نیازمند تلاش زیاد است.

 

بازی پس از تعطیلات؟

تعطیلات به اندازه سال قبل نبود ولی به خوبی سال را استارت زده ایم و می خواهیم در آلفونسو پرز مقابل ختافه پیروز شویم حریفی که فشار زیادی روی شما ایجاد می کند.

 

تمدید؟

من با باشگاه قرارداد دارم، قراردادی دو ساله با بند افزایشی یکساله اما در انتهای فصل باید باتوجه به نحوه اتفاقات ادامه فصل تصمیم بگیریم. کار در بارسلونا دشوار است و می دانیم که کار ما چگونه است. یک هفته نبرید آنگاه روی سرتان قیمت می گذارند و باشگاه نیز باید تصمیم بگیرد که رابطه خوبی بین ما برقرار است و در مورد ان در زمان مناسب حرف خواهیم زد. قراردادی امضا شده و به آن احترام خواهیم گذاشت

 

برنامه نیم فصل دوم؟

امیدواریم از این دور جام حذفی صعود کنیم و بازیکنان مصدوم چون اومتیتی را در زمان مناسب به مسابقات مهم برسانیم. فکر می کنیم طی چند هفته آتی بتواند با تیم تمرین کند. درخصوص اومتیتی باید خوشبین و صبور بود. 

 

خارج شدن رئال مادرید از رقابت قهرمانی لالیگا؟

تا انتهای فصل زمان و بازی های زیادی باقی مانده و ما هنوز هم آن ها را مدعی می بینیم. فاصله زیاد به نظر می رسد اما اینگونه نیست و ما هنوز هم روی آن ها به عنوان رقیب حساب باز می کنیم. امسال فاصله تیم ها کمتر و رقابت فشرده تر شده است.

 

تقویت تیم در ژانویه؟

بارسلونا همیشه به دنبال تقویت تیمش است و خواهیم دید که نیاز به بازیکنی جدید داریم یا نه ولی در کل از بازیکنان فعلی راضی هستیم.

 

وضعیت موریو؟

وضعیت او را مناسب می بینیم که با گذشت زمان نیز بهتر خواهد شد. بازیکنی را می خواستیم که در اسرع وقت با شناخت لالیگا به کمک ما بیاید و این اتفاق برای او خواهد افتاد. نمی دانم که این بازی خواهد بود یا لوانته یا دیداری دیگر اما به زودی بازی خواهد کرد.

 

آمادگی بازیکنان با تعطیلات بیشتر چون مسی، سوارز، مالکوم و...

بازیکنانی که دیرتر اضافه شدند شرایط خوبی دارند و به خوبی تمرینات را تکمیل کردند و تمامی بازیکنان حاضر در لیست شانس بازی کردن دارند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.