پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تنها راه حل بارسلونا برای دنیس با رد نخستین پیشنهاد آرسنال

کد خبر : 86488  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 دی 1397
بارسلونا به دنبال کسب پول

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، دنیس سوارز هافبک اسپانیایی بارسلونا که باتوجه به قرار نداشتن در برنامه ارنستو والورده به فکر خروج از باشگاه افتاده، در حال حاضر پیشنهاد مالی خوبی ندارد اگرچه که آرسنال می تواند ایده آل گزینه برای او محوب شود.

 

طبق گزارش منتشر شده، آرسنال باتوجه به مشکلات اقتصادی خود قصد خرید زمستانی دنیس را ندارد و پیشنهاد آن ها به صورت جذب قرضی 6 ماهه با اعمال بند خرید است که بارسلونا پیشنهاد نخست توپچی ها را رد کرد چون بند خرید تنها 25 میلیون یورو قیمت داشت.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا حاضر به پذیرش پیشنهاد قرضی برای دنیس حتی با اعمال بند خرید نیست چون ممکن است خریداری نشود و از این رو به فروش او با 20 میلیون یورو فکر می کند یا پیشنهاد قرضی با بند خرید اجباری که آرسنال بند اجباری را پیشنهاد نداده است.

 

دنیس سوارز پیش از این به بارسلونا اطلاع داده که باشگاه را ترک خواهد کرد اما بارسلونا نیز قصد ندارد با هر قیمتی او را از دست دهد بازیکنی که تا سال 2020 دارای قرارداد می باشد.

 

طبق گزارش اسپورت، دنیس سوارز پیش از این با اونای امری صحبت کرده وبرای انتقال متقاعد شده است که با او پیش از این در سویا کار کرده بود.

 

بااین حال بارسلونا به فکر کسب پول برای افزایش درآمد خود جهت خریدهای تابستان آینده است و مذاکرات بین آرسنال و بارسلونا همچنان در جریان می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.