پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسانه انگلیسی : بارسلونا در فکر فروش کوتینیو برای خرید دوباره نیمار !

کد خبر : 86552  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
نیمار همچنان دوست دارد به نیوکمپ بازگردد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اونینگ استاندارد , نیمار علاقه مند به بازگشت به بارسلونا است . بازیکن برزیلی هنوز با باشگاه سابق خود در ارتباط است و گفته شده او در پاری سن ژرمن نیز از شرایط ناراضی است . نیمار پس از ترک بارسلونا چندین بار برای دیدن هم تیمی های سابق خود به بارسلونا بازگشته است . حتی رسانه های کاتالونیا مدعی شدند که او برای بازگشت التماس کرده است .

 

این آرزوی نیمار ممکن است به شیوه عجیب به واقعیت تبدیل شود . کوتینیو گران قیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا با مبلغ 140 میلیون یورو از لیورپول جذب شد اما گفته میشود او از شرایط خود در این فصل به خصوص نیمکت نشین شدن ناراضی است .

 

کوتینیو تنها در یکی از 5 بازی آخر بارسلونا در ترکیب ثابت بوده است ( بازی 1-1 با تاتنهام ) . به نظر میرسد این ستاره برزیلی در پُر کردن جای خالی نیمار به عنوان مهاجم و همچنین پُر کردن جای خالی اینیستا در خط میانی شکست خورده است .

 

حالا اونینگ استاندارد یک ایده جسورانه را مطرح کرده است . این رسانه انگلیسی مدعی شد که بارسلونا برای بازگشت نیمار به فروش کوتینیو فکر میکند .

 

به نظر نمیرسد این معامله ارزان باشد زیرا روابط بارسلونا و پاری سن ژرمن بسیار بد است . با این وجود نیمار میتواند به خروج خود از باشگاه فرانسوی کمک کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.