پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جدید بارسلونا به دی یانگ با اعزام به آمستردام !

کد خبر : 86764  |  زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
فرنکی برای پاسخ مهلت خواسته است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت بنابر گزارش اوریول دومنک از رادیو کاتالونیا باشگاه بارسلونا با پیشنهاد جدید برای فرنکی دی یانگ راهی آمستردام شد و پنجشنبه نشستی با بازیکن و مدیر برنامه او داشت و فرنکی نیز تا دوشنبه برای پاسخ فرصت خواسته است که طبق گزارش منابع نزدیک به باشگاه، متقاعد کردن فرنکی کار آسانی نیست.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا اقدام نهایی برای جذب فرنکی دی یانگ را با اعزام هیاتی به شهر آمستردام با در دست داشتن پیشنهاد جدید ارسال کرده تا بازیکن هلندی باشگاه آژاکس را متقاعد کند.

 

در واقع باشگاه بارسلونا با ارائه پیشنهاد جدید در تلاش است تا بداند که آیا فرنکی همچنان به بارسلونا علاقه مند هست یا که نه که اریک آبیدال به همراه رامون پلانس، پپ سگورا و بارتومئو درخصوص بسته پیشنهادی جدید در جلسه ای با فرنکی و مدیر برنامه اش به بحث و گفت و گو پرداختند و باشگاه به فرنکی پیشنهاد داده تا به حداکثر دستمزد برسد به صورتی که طی قراردادی 5 ساله ، دستمزدی صعودی در هر سال با ماکزیموم مقدار مشخصی در کنار پاداش ها داشته باشد.

 

بنابراین این پیشنهادی جذاب برای فرنکی خواهد بود تا پیشنهاد اقتصادی جذاب پاری سن ژرمن را رد کند که دارای پاداش وفاداری بیش از 10 میلیون یورویی است.

 

فرنکی در شک و تردید

 

طبق گزارش، فرنکی پس از مواجه شدن با پیشنهاد جدید بارسلونا تا دوشنبه برای دادن پاسخ مهلت خواسته است اگرچه که منابع باشگاه کار را آسان نمی بینند.

 

فرنکی نگران درخصوص فرصت بازی

 

طبق گزارش منتشر شده، فرنکی یکی از نگرانی های بزرگش تعدد هافبک در تیم بارسلونا است چون ممکن است فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد پس مدیران بارسلونا راهی آمستردام شده اند تا به فرنکی اطمینان دهند که می تواند لحظات بزرگی در نیوکمپ داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.