پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استدلال های بارتومئو برای متقاعد کردن فرنکی دی یانگ !

کد خبر : 86774  |  زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
رئیس شخصا دست به کار شد

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش هایی مبنی بر پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن برای فرنکی دی یانگ و فشار اطرافیان او از جمله علی دورسان مدیر برنامه اش برای انتخاب پاریس بابت دریافت حق کمیسیون نجومی، جوزپ ماریا بارتومئو همراه با سه مدیر خود راهی آمستردام شد تا هافبک هلندی را متقاعد کند.

 

از این رو طبق گزارش موندو، بارتومئو دلایلی را در جلسه با فرنکی و دورسان به همراه اریک آبیدال، سگورا و پلانس به این هافبک 21 ساله ذکر کرد تا او را برای انتخاب بارسلونا و رد پیشنهادهای پاری سن ژرمن و منچسترسیتی متقاعد کند.

 

تضمین آینده

 

یکی از استدلال های بارتومئو مزیت برند بزرگ نام تجاری باشگاه بارسلونا در مقایسه با پاری سن ژرمن و منچسترسیتی بوده است به عنوان باشگاهی دارای فلسفه و سبک بازی مشخص بوده است اینکه در بارسلونا افراد می آیند و می روند اما سبک بازی تیم همواره حفظ می شود سبکی که مناسب با سبک بازی فرنکی به عنوان بازیکن رشد یافته در مکتب فوتبال هلند و باشگاه آژاکس است.

 

به اعتقاد بارتومئو، ادامه دار بودن سبک بازی فعلی تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی تصمین شده نیست و با رفتن توخل و گواردیولا می تواند هر اتفاقی برای آینده فرنکی با آمدن سرمربی جدید و درپیش گرفتن سبک بازی جدید رخ دهد.

 

بازی در کنار مسی

 

وسوسه بازی در کنار مسی همان چیزی است که فرنکی دی یانگ نیز پیش از این درخصوص آن شخصا صحبت کرد و اینکه نمی تواند بیش از این وقت را برای بازی در کنار مسی تلف کند چون لئو کم کم به سال های پایانی فوتبالی خود نزدیک می شود.

 

الگویی همچون آرتور

 

یکی از بزرگ ترین دلایل شک و تردید فرنکی برای انتخاب بارسلونا، احتمال به دست نیاوردن فرصت بازی باتوجه به حضور هافبک های متعدد در تیم بارسلونا است که بارتومئو موفقیت های اخیر آرتور و لنگله را برایش مثال زد که در بارسلونا هر اتفاقی در ترکیب اصلی می تواند رخ دهد و جای نگرانی نیست و از همه مهم تر اینکه فرنکی به عنوان مهره ای کلیدی برای آینده باشگاه جذب شده است.

 

موفقیت هلندی ها در تاریخ باشگاه

 

بارسلونا در طول تاریخ خود شاهد حضور موفقیت آمیز هلندی ها بوده تا جایی که فلسفه بازی تیم از یوهان کرایوف نشات می گیرد و هلندی های دیگری چون رونالد کومان و پاتریک کلایورت همواره شرایط خوبی در بارسلونا داشته اند و به اسطوره های باشگاه تبدیل شده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.