پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستایش جالب مارکا از سوارز با وجود جنجال داوری !

کد خبر : 86834  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 بهمن 1397
نویسنده مارکا معتقد است سوارز ژن پیروزی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - از شب گذشته که بارسلونا برابر لگانس به پیروزی رسید انتقادات زیادی از لوئیس سوارز شده است . روزنامه های مادرید به مهاجم بارسلونا حمله میکنند و او را بابت صحنه گل برابر لگانس مورد انتقاد قرار میدهند . اما در اتفاقی جالب یکی از نویسندگان مارکا به نام Jaime Rincon به ستایش لوئیس سوارز پرداخت .

 

این روزنامه نگار اسپانیایی معتقد است با وجود اشکالاتی که وجود دارد باید شخصیت سوارز را مورد ستایش قرار داد .

 

او نوشت :

سوارز دوباره در وسط یک جنجال اینبار در بازی برابر لگانس بود , چیزی که عادی شده است . جنجال و سوارز جدایی ناپذیر هستند و این تعجب آور نیست . شاید برخی فکر کنند قرار است این یادداشت نیز در مورد این جنجال ها یا بحث در مورد داوری باشد اما این نوشته کاملا برعکس است .

 

سوارز در الکلاسیکو ناچو را لگد کرد یا روی ایوان دکوئیار ( دروازه بان لگانس ) خطا کرد زیرا او بدون محدودیتی بازی میکند . برای او از دست دادن توپ آخرین مرحله است و هر بازی برای او اهمیت فراوانی دارد . این روش اوست . این چگونگی لذت بردن او در این ورزش است . او شخصیت و نگرش خاصی دارد که باعث میشود چنین رقابتی کار کند و او به نقطه اوج رسیده است . اگر جنگی در کار باشد آیا شما نمیخواهید او را در کنار خود داشته باشید ؟

 

احساس امنیت چیزی است که هم تیمی هایش وقتی او در کنار آنها به زمین میرود احساس میکنند . تعداد کمی بازیکن در در این ورزش قابل مقایسه با شماره 9 بارسلونا هستند . او اهمیتی نمیدهد که شایعات چه میگویند و یا هواداران رقیب او را چه صدا میکنند .

 

او برای چیزی که به آن معتقد است مبارزه میکند و این در DNA اوست . چنین چیزی است که او را از بقیه جدا میکند . لوئیس سوارز را هر روزی از هفته به من بدهید , ما میتوانیم روز دیگر در مورد کیفیت فنی او صحبت کنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.