پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیاتی از توافق بارسلونا با دی یانگ در رسانه ها : 90 میلیون یورو !

کد خبر : 86876  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
رسانه های متعددی در اسپانیا و هلند مدعی توافق شدند

اختصاصی بارسا نیوز - به نظر میرسد حماسه فرنکی دی یانگ در حال اتمام است و بارسلونا ظاهرا در رقابت پیروز شده است . در اسپانیا , کاتالونیا و هلند منابع مختلفی مدعی این انتقال شده اند که تا 90 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت .

 

هرچند رقم دقیق مشخص نشده اما گفته میشود انتقال دی یانگ بیش از 80 میلیون یورو برای بارسلونا خرج خواهد داشت تا این بازیکن آچار فرانسه راهی پایتخت کاتالونیا شود .

 

بارسلونا برای این انتقال از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن پیشی گرفت و حتی علی دورسان ایجنت دی یانگ به باشگاه های فرانسوی و انگلیسی پیام فرستاد و گفت " از علاقه شما به دی یانگ متشکریم اما فرنکی راهی بارسلونا میشود " .

 

گزارش های متعدد در کاتالونیا نیز این موضوع را تایید کرده اند . دی مارزیو یکی از افرادی بود که اعلام کرد بارسلونا پس از ارائه پیشنهادی بهتر برای هافبک هلندی پیروز شده است . پیشنهاد اولیه پاری سن ژرمن 75 میلیون یورو بود اما بارسلونا پیشنهادی تا 90 میلیون یورو ارائه کرده است .

 

در همین حال روزنامه موندو دپورتیوو نیز جلد امروز خود را به دی یانگ اختصاص داد . این درام چندین ماه طول کشید و در نهایت یک برنده داشت . جورپ ماریا بارتومئو پنجشنبه هفته گذشته با این بازیکن مذاکره کرد و موفق شد انتقال او به پاری سن ژرمن را خراب کند و او را تبدیل به پروژه بارسلونا نماید .

 

در حقیقت پاری سن ژرمن به این انتقال خیلی نزدیک بود اما نباید فراموش کرد دی یانگ بارها علاقه خود به بارسلونا را ابراز کرده بود به خصوص او عاشق سبک بازی بارسلونا بود و کرایوف را نیز می ستود . خوشبختانه به نظر میرسد عدالت برقرار شده است .

 

تلگراف نیز مدعی شده دستمزد دی یانگ در بارسلونا 10 میلیون یورو خواهد بود و این انتقال تقریبا بسته شده است .

 

دی یانگ 21 سال دارد و بسیار آینده دار است . او تاکنون 68 بازی برای آژاکس انجام داده و در این فصل 4 گل زده و 1 پاس گل داده است . به لطف سبک بازی که دارد او را به اینیستا و ژاوی افسانه ای تشبیه میکنند . دقت پاس او به طور میانگین بالای 92 درصد است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.