پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوراهی سرنوشت ساز بارسلونا؛ آرتور یا آرتورو؟ (+ نظرسنجی)

کد خبر : 87037  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 بهمن 1397
کدام یک در بازی های کلیدی و مهم فصل مورد استفاده قرار خواهند گرفت؟

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در دیدار مقابل ژیرونا با از دست دادن مالکیت توپ علی رغم برتری عددی، در نیمه دوم آرتور را روانه زمین کرد تا به مالکیت توپ و میدان مسلط باشد و هم اکنون با حضور پررنگ آرتورو ویدال در دیدارهای اخیر بارسلونا جای سوال است که والورده به کدام یک در بازی های حساس و سرنوشت ساز بازی خواهد داد.

 

درحالی که والورده در ابتدای فصل از کوتینیو در پست هافبک چپ استفاده می کرد در ادامه برای چند بازی از آرتور در این پست بازی گرفت تا اینکه با خستگی عضلانی آرتور در ریان بازی های ملی او نیز از ترکیب اصلی دور شد تا بدین ترتیب وضعیت برای ویدال جهت بازی در ترکیب اصلی فراهم شود که حالا به نظر می رسد تیم با وجود ویدال جهت دراختیار داشتن مالکیت توپ دچار می کل می شود.

 

تاکنون دو بازیکن تعداد دقایق نزدیک به هم را در لالیگا داشته اند باتوجه به اینکه آرتور یگ قهرمانان و ویدال در جام حذفی بیشتر بازی کرده اند به صورتی که آرتور 1364 و ویدال 1260 دقیقه برای بارسلونا در زمین حضور داشته اند که آرتور در 17 و ویدال در 14 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

 

در این بین، ویدال با 2 گل و 3 پاس گل در حملات موثرتر از آرتوری بوده که تنها 1 پاس گل داده است و در سوی مخالفت آرتور در به گردش دراوردن توپ و ریکاوری آن با 99 ریکاوری فعال تر از ویدالی بوده که 81 بار ریکاوری داشته است.

 

بنابراین برخلاف تصور هواداران، ویدال در فاز تهاجمی موفق تر بوده و آرتور در فاز تدافعی دو بازیکنیکه سبک بازی کاملا متفاوتی دارند و باتوجه به حضور بوسکتس و راکیتیچ در ترکیب اصلی تنها پست هافبک چپ برای آن ها خالی به نظر می رسد.

 

با توجه به روند فصل جاری، ویدال در بازی های خارج از خانه و آرتور بیشتر در بازی های خانگی توسط والورده به بازی گرفته شده اند.

 

تا لود شدن نظرسنجی صبر کنید

 

image polls

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.