پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در انتظار بررسی پزشکی امروز مسی برای الکلاسیکو

کد خبر : 87209  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
بررسی میزان کبودی در ران مسی

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده و شاگردانش امروز از ساعت 11 صبح به وقت محلی و 13:30 به وقت ایران اولین تمرین در راه آماده سازی برای دیدار مقابل رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی را برگزار خواهند که کادر پزشکی به بررسی وضعیت ران پای لیونل مسی و بیماری آنفولانزای دمبله خواهند پرداخت.

 

لیونل مسی صبح امروز به کمپ تمرینی باشگاه می آید و به نزد کادر پزشکی جهت بررسی اخرین وضعیت ران پای خود خواهد رفت تا درخصوص حضور او مقابل رئال مادرید تصمیم گرفته شود اگرچه که گزارشات تا به این لحظه از عدم مصدومیت مسی و مشکل او برای الکلاسیکو خبر می دهد اگرچه که تمرین فرداشب تیم اهمیت بیشتری برای تصمیم گیری نهایی خواهد داشت.

 

پس از استراحت روز گذشته تیم با تعطیلی تمرین، بازیکنان امروز به تمرینات بازخواهند گشت که دکتر پرونا به بررسی بازیکنان آسیب دیده خواهد پرداخت که موضوع مسی اهمیت ویژه ای خواهد داشت چون تیم به حضور مسی در ماه های حساس پیش رو نیازمند است و قطعا درخصوص او ریسک نخواهد شد اگرچه که لیونل مسی شخصا دوست دارد مقابل رئال مادرید بازی کند به ویژه پس از اینکه الکلاسیکوی رفت لالیگا را از دست داده بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو انتظار می رود که مسی امروز با تیم تمرین نکند و در سالن بدنسازی زیر نظر فیزیوتراپ ها به ریکاوری بپردازد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.