پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تایید شد : پوگبا هدف خرید بارسلونا بدنبال ترک منچستریونایتد بود

کد خبر : 87221  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
ماتیاس برادر پل پوگبا تایید کرد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا آماده بود تا برای جذب پل پوگبا هافبک منچستریونایتد 100 میلیون یورو هزینه کند . با این حال پس از اخراج مورینیو شرایط کمی تغییر کرد . با این حال برادر پوگبا میگوید که پل همچنان به ترک الدترافورد فکر میکند .

 

پوگبا در ماه های آخر حضور مورینیو در منچستریونایتد در مصاحبه ای اعلام کرد که از کار کردن زیر نظر مورینیو لذت میبرد تا این صحبت های او حواشی را کاهش دهد . اما برادر او صحبت دیگری میکند .

 

ماتیاس پوگبا به Telefoot گفت :

آیا پل به خاطر مورینیو بدنبال خروج بود ؟ البته که بود . تا جایی که ذهنم یاری میکند . اما امروز او جاییست که هست . او به خاطر داشتن قرارداد مجبور شد دندان هایش را فشار دهد و به کار ادامه دهد .

 

بارسلونا از نارضایتی پوگبا خبر داشت و آنها قصد خرید این ستاره فرانسوی را داشتند . البته این انتقال چندان دشوار نبود زیرا بارسا مشکل مالی ندارد و البته دوستان فرانسوی پل همچون اومتیتی و دمبله نیز در نیوکمپ بودند . با این حال یونایتد مقاومت کرد .

 

شایعات از ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی بارسلونا برای این بازیکن حکایت داشت اما افسوس که این انتقال عملی نشد زیرا منچستر یونایتد ترجیح داد سرمربی خود را اخراج کند ..

 

گفتنی است برادر پوگبا در مصاحبه دیگری اخیرا گفته بود که پل در صورتی که قصد ترک یونایتد را داشته باشد تنها به 3 باشگاه منچسترسیتی , بارسلونا یا رئال مادرید خواهد رفت .

 

شرایط برای پوگبا با آمدن مربی جدید تغییر کرده است و حالا پل تنها بازیکن یونایتد است که موفق شده بر روی 20 گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد . او 11 گل زده و 9 پاس گل داده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.