پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشبینی مارکا از ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید در صورت غیبت " مسی و دمبله "

کد خبر : 87229  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
در صورت عدم حضور مسی و دمبله

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا در گزارشی اقدام به بررسی آخرین شرایط بارسلونا پیش از الکلاسیکو کرد . این روزنامه مادریدی در وب سایت خود نوشت احتمال بازی مسی و دمبله در بازی چهارشنبه شب اندک است و باید دید آیا این دو بازیکن فردا در لیست حضور خواهند داشت یا نه . مارکا همچنین مدعی شد با توجه به تقویم دشواری که بارسلونا دارد و از طرفی با توجه به اینکه والورده هرگز روی مصدومیت بازیکنان ریسک نمیکند حضور 2 ستاره آرژانتینی و فرانسوی در خط حمله الکلاسیکو بعید به نظر میرسد .

 

مارکا همچنین ادعا کرد در صورتی که والورده از مسی و دمبله برای این بازی استفاده نکند احتمالا ترکیب بارسلونا در الکلاسیکو چهارشنبه با سیستم 4-4-2 بسته خواهد شد زیرا منطقی ترین حالت این است که خط هافبک با یک بازیکن بیشتر توسط مربی تقویت شود .

 

بنابراین انتظار میرود حضور راکیتیچ و بوسکتس در خط هافبک تضمین شده باشد و در 2 پست دیگر خط میانی آرتور ملو , ویدال , کوتینیو و کارلس آلنا جزو گزینه ها هستند . 2 بازیکن برزیلی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارند - به خصوص کوتینیو که در صورت نرسیدن مسی و دمبله میتواند بازیکن موثری باشد .

 

گزینه دیگری که اگر مصدومان به بازی نرسند احتمال قرارگیری در ترکیب را دارد در واقع بواتنگ خرید جدید باشگاه است . اگر تیم با سیستم 4-4-2 بازی کند احتمال دارد بواتنگ در کنار سوارز در خط حمله قرار بگیرد . بواتنگ برای چنین بازی هایی خریداری نشد اما در صورت نیاز میتواند در الکلاسیکو بازی کند .

 

 

گزینه دیگری که والورده در اختیار دارد مالکوم است - هرچند بعید است . این بازیکن موفق نشده نظر والورده را جلب کند و حتی آنها در زمستان به فروشش فکر میکردند - با این حال پیشنهادی برای مالکوم دریافت نشد . مالکوم دقایقی برابر والنسیا بازی کرد اما سطح خوبی نداشت .

 

لازم به ذکر است مارکا خط دفاع را بررسی نکرد زیرا تقریبا میشود حدس زد والورده از چه بازیکنانی استفاده میکند .

 

# بازیکنانی که با رنگ قرمز مشخص شده اند از نظر مارکا شانس زیادی برای قرارگیری در ترکیب دارند .


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.