پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلنا: عاشق فرنکی هستم و ریکی باید صبور باشد؛ حالا به بازی در الکلاسیکو امیدوارم

کد خبر : 87232  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
کارلس آلنا در گفت و گو با رادیو کاتالونیا

اختصاصی بارسانیوز – کارلس آلنا پس از حضور در ترکیب اصلی بارسلونا مقابل والنسیا حالا می تواند پس از بازی خوب خوب به حضور در اولین الکلاسیکوی دوران حرفه ای حتی برای دقایقی امیدوار باشد بازیکنی که در نیم فصل نخست با مصدومیت طولانی مدت رافینیا به عنوان بازیکن تیم اصلی در اختیار ارنستو والورده قرار گرفت که البته والورده نیز او را به عنوان مهره ای کارآمد برای تیمش پذیرفته است.

 

کارلس آلنا در پاسخ به رد پیشنهادات و ماندن در بارسلونا گفت:

همیشه اعلام کرده ام. من خونسردم و از بچگی در اینجا حضور دارم و این خیلی به من کمک کرده است. باشگاه همیشه به من اعتماد داشته و به همین دلیل وقتی باشگاه به من اعتماد دارد، ترک کردن اینجا کاری احمقانه محسوب می شد. من فقط خودم را در بارسلونا تصور می کنم. البته که پیشنهاداتی داشتم اما شکی درخصوص ماندن نداشتم.

 

چرا بعضی از بازیکنان لاماسیا جدا می شوند؟

در کل مردم برای رسیدن بچه های آکادمی به بالاترین سطح فوتبال عجله می کنند. این را سال قبل نیز گفتم که داریم درخصوص بازی در بهترین باشگاه جهان حرف می زنیم و انتظارات زیاد است. ما همه می خواهیم همه چیز خیلی سریع پیش برود. نسلی همانند نسل ژاوی، مسی و بوسکتس می خواهیم

 

نگرانی از ورود دی یانگ؟

بهترین بازیکنان باید برای بارسلونا جذب شوند. فرنکی DNA بارسلونا را دارد. خیلی جوان است و تقریبا هم سن من است. بازی هایش را زیاد دیده امو دوستش دارم. با آمدنش مشکلی ندارم و ناراحت نیستم. از بارسلونا انتظارات زیادی می رود و این ما را قوی تر می کند. این برای تیم و هر کسی بهتر است.

 

ریکی پویگ؟

او در کار با توپ متفاوت است و خیلی جذاب بازی می کند اما در عین حال خوب هم بازی می کند. استعدادی ذاتی در فوتبال دارد و بازیکنی عالی است اما توصیه می کنم که صبور باشد. خیلی ها منتظر دین بازی هایش هستند و مطمئنا برای سال ها در اینجا مهم خواهد بود اما باید آرام باشد.

 

اولین الکلاسیکو؟

از هم اکنون مضطرب هستم. اینگونه بازی ها رویدادهای خاصی هستند و می دانم الکلاسیکو برای جهان فوتبال چه معنایی دارد. تمایل زیادی دارم که در الکلاسیکو باشم، برای الکلاسیکو در برنابئو فراخوانده شده بودم اما اینبار متفاوت خواهد بود. اینبار امیدوارم که دقایقی را بازی کنم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.