پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سردرگمی مثلث تهاجمی والورده تا آخرین لحظه آغاز الکلاسیکو

کد خبر : 87238  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 بهمن 1397
مثلث تهاجمی در آمادگی کامل است؟

اختصاصی بارسانیوز - باتوجه به مصدومیت های عثمان دمبله و لیونل مسی هم اکنون در بارسلونا درخصوص مثلث تهاجمی تیم برای دیدار با الکلاسیکو در شرایطی نگرانی وجود دارد که لوئیس سوارز و فیلیپه کوتینیو در دسترس هستند ولی با این حال مسی و دمبله به عنوان دو ستاره بارسلونا در فصل جاری در اولویت حضور در ترکیب اصلی تیم قرار دارند.

 

پس از تمرین نکردن مسی در روز گذشته با هم تیمی هایش و انجام کارهای فیزیوتراپی و حضور دمبله در بخشی از تمرینات گروهی و در واقع انجام تمرین به صورت انفرادی، هم اکنون این نگرانی وجود دارد که حتی با حضو.ر دمبله و مسی در تمرین امشب آیا این دو برای حضور در الکلاسیکو و ترکیب ابتدایی آمادگی کامل را خواهند داشت یا که نه چون والورده گزینه های آماده ای را برای بازی در دسترس دارد.

 

دمبله پس از مصدومیت 15 روزه که هم اکنون 17 روز از آن می گذرد، هنوز با تیم تمرین نکرده و پس از مصدومیت در دیداری نیز حضور نداشته است و بازگشت فوری او به ترکیب اصلی باتوجه به بیماری آنفولانزا که از توان بدنی او کاسته می تواند جای سوال داشته باشد. 

 

با توجه به اینکه مسی نیز وضعیتش مشخص نیست انتظار می رود این دو امشب در لیست بازی با رئال مادرید قرار بگیرند اما حضور آن ها در ترکیب اصلی علامت سوال بزرگی برای رئال مادرید خواهد بود.

 

ارنستو والورده نیز برای الکلاسیکو با چالش انتخاب مثلث تهاجمی تیمش دست و پنجه نرم خواهد کرد هرچند که در دیدار رفت لالیگا بدون مسی 5 بار دروازه رئال را باز کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.