پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسیدن قیمت دی لیخت به مرز 90 میلیون یورو !

کد خبر : 87292  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 بهمن 1397
مدافع 19 ساله و کاپیتان آژاکس

اختصاصی بارسانیوز - ماتیاس دی لیخت مدافع 19 ساله هلندی باشگاه آژاکس برخلاف فرنکی دی یانگ، تکلیف آینده خود را به تابستان موکول کرده و به دست مینو رایولا سپرده است که از این رو با صف کشیدن مشتریان بزرگ، هزینه خود را نیز افزایش داده است.

 

باتوجه به علاقه مندی یوونتوس برای خرید ماتیاس دی لیخت، رسانه های ایتالیایی از افزایش چشمگیر قیمت این مدافع هلندی به 85 تا 90 میلیون یورو خبر داده اند درحالی که فرنکی دی یانگ نیز توسط بارسلونا در مجموع دو بند ثابت و متغیر 86 میلیون یورو هزینه برداشت.

 

ماتیاس دی لیخت همچون فرنکی دی یانگ در برنامه خرید بارسلونا قرار دارد ولی با این حال هزینه جذب ماتیاس جدا از حق کمیسیون 10 میلیون یوروییمینو رایولا خواهد بود که بعید به نظر می رسد بارسلونا در تابستان بدون فروشی بزرگ و کسب درآمد چنین مبلغی را پرداخت نماید.

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه آژاکس درخواست مبلغی ثابت بین 80 تا 90 میلیون یورو بدون متغیر از باشگاه یوونتوس برای انتقال ماتیاس دی لیخت داشته  که این مبلغ 10 میلیون یورو از پیشنهاد سایر باشگاه ها همچون پاری سن ژرمن، منچستر سیتی یا بارسلونا بیشتر است.

 

از این رو بارتومئو نیز در مصاحبه با رادیو کادنا کوپه اعلام کرد رابطه خوبی با مینو رایولا مدیر برنامه دی لیخت دارد و همه چیز پول نیست چون همه بازیکنان از شخصیت بزرگ بارسلونا آگاهی دارند:

من از زمان مذاکرات جذب ابراهیمویچ رابطه خیلی خوبی با مینو رایولا دارم. او شخصیتی شوخ طبع دارد و خیلی مراقب بازیکنانش است. من با هیچ مدیر برنامه ای مشکلی ندارم. همه چیز پول نیست. ما در جذب بازیکنان خوش شانس هستیم که تمامی بازیکنان عظمت و بزرگی بارسلونا را درک کرده اند که از سال 2004 به بعد ایجاد شده است.

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.