پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظرسنجی ویژه : با کوتینیو چه باید کرد ؟

کد خبر : 87345  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 بهمن 1397
نتایج این نظرسنجی به همراه نتایج نظرسنجی سایت اسپورت به زودی منتشر میشود

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت اقدام به نظرسنجی از هواداران بارسلونا در خصوص وضعیت کوتینیو کرد . این بازیکن برزیلی قادر به ارائه بهترین نسخه خودش نیست و از فرصت هایی که والورده در اختیارش قرار میدهد استفاده نمیکند .. اما سوال اینجاست این وضعیت موقتی است یا غیر قابل بازگشت است ؟

 

سحر و جادو تمام شده و غم و اندوه جای آن را گرفته است . یک سال پس از انتقال کوتینیو به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا این بازیکن در سطح انتظار ظاهر نشده است .

 

نه به عنوان هافبک و نه به عنوان مهاجم او در هیچ کدام از دو موقعیت بازیکنی درخشان نبوده و فرمی که در لیورپول داشت را در نیوکمپ تکرار نکرده است .

 

اگرچه والورده در بازی های زیادی به او اطمینان کرده است اما هافبک برزیلی تاکنون موفق به بازگشت به فرم خوب نشده است . آیا راه حلی وجود دارد ؟ شاید برای پرتاب حوله زود باشد ( ناامید شدن ) اما حتی حالا درون باشگاه نیز برخی تردید دارند . در مورد کیفیت او شکی وجود ندارد اما باید آن را نمایش دهد . آیا والورده میتواند مشکل را برطرف کند ؟ آیا این بازیکن میتواند از فشار روحی و ورزشی خارج شود ؟ یا باید بارسلونا حوله را پرتاب کند و این بازیکن را بفروشد ؟ اگر شما بودید چه میکردید ؟

 

به ما بگویید چه تصمیمی برای کوتینیو میگیرید !

با کوتینیو چه باید کرد ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.