پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده به دنبال ماندن در بارسلونا (+ عکس)

کد خبر : 87352  |  زمان ارسال : جمعه 19 بهمن 1397
رختکن در مشت ارنستو

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن ارنستو والورده خبر از تمایل این سرمربی برای ادامه حضور در بارسلونا داد و اعلام کرد که نزدیک ترین افراد به ارنستو در رختکن تیم اعتراف کرده اند که ارنستو در حال حاضر به ماندن در بارسلونا فکر می کند.

 

علی رغم اینکه ارنستو والورده پیش از این رسما از ادامه حضورش در بارسلونا با توجه به نتایج تیم در انتهای فصل سخن گفته اما این سرمربی رختکن بارسلونا را در مشت خود گرفته و ضمن اینکه لیونل مسی احترام زیادی برایش قائل است، والورده نیز ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان و اعضای هیات مدیره باشگاه دارد.

 

اگرچه که هنوز راه درازی تا انتهای فصل و فتح سه گانه باقی مانده تا والورده و باشگاه تصمیم نهایی را بگیرند اما در امروز این واضح و روشن است که ارنستو والورده قصد دارد به کار خود در بارسلونا ادامه دهد و قصد قرارداد خود را تا سال 2020 با اجرای بند افزایش یکساله اختیاری قرارداد به اتمام برساند که موندو این را از کادر فنی یعنی نزدیک ترین دستیاران والورده مطلع شده است.

 

 

طبق گزارش اجرا شدن بند یکساله افزایشی قرارداد والورده در صورت فتح لالیگا یا لیگ قهرمانان رخ خواهد داد و کوپا دل ری به هیچ وجه ملاکی برای ماندن نیست که طبق گفته پیکه و بارتومئو می تواند در سال بعد فتح شود. در حال حاضر نیز بارسلونا در لالیگا صدرنشین است و در لیگ قهرمانان نیز یکی از شانس های فتح جام محسوب می شود. 

 

اما بزرگ ترین مزیت والورده برای ماندن جدا از فتح جام ها، ارتباط خوبش با بازیکنان و ستاره های تیم است که به خوبی توانسته ضمن مدیریت آن ها با بازیکنانی چون ویدال و کوتینیو، احترام آنها را نیز به دست آورده به صورتی که لیونل مسی احترام زیادی برایش قایل است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.