پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رای اعتماد به میراندا برای فرصت مجدد

کد خبر : 87417  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 بهمن 1397
کاربران بارسانیوز می خواهند میراندا را ببینند

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا امشب در هفته 23 لالیگا در سن مامس در مقابل اتلتیک بیلبائو قرار خواهد گرفت که جوردی آلبا را به دلیل محرومیت بابت دریافت 5 کارت زرد دراختیار نخواهد داشت اما والورده می تواند از 4 بازیکن دیگر دراین پست و همچنین تغییر سیستم بازی بگیرد.

 

در نبود جوردی آلبا باتوجه به ترکیب والورده در بازی های اخیر، به نظر می رسد که نلسون سمدو انتخاب اول والورده باشد و پس از او نیز سرجی روبرتو می تواند در این پست بازی کند اگرچه که در دیدارهای اخیری که والورده دست به این کار زد، میراندا در لیست حضور نداشت.

 

توماس ورمالن دیگر گزینه والورده برای بازی در دفاع چپ است اگرچه که خوان میراندا از تیم دوم اینبار در لیست حضور دارد مدافع 18 ساله ای که درست یک ماه قبل پس از یک نیمه نمایش ناامید کننده مقابل لوانته در جریان شکست 2-1 توسط والورده از زمین بیرون کشیده شده بود.

 

سناریوی دیگر والورده می تواند استفاده از 3 دفاع میانی به مانند دیدار با لوانته با بازی دادن به پیکه، لنگله و ورمالن باشد که آلبا و دمبله در آن دیدار دو بازیکن کناری تیم بودند.

 

 

با این حال طی نظرسنجی صورت گرفته، کاربران بارسانیوز از بین میراندا، سمدو، روبرتو، لنگله و ورمالن با 44 درصد، میراندا را به عنوان مدافع چپ تیم در دیدار امشب انتخاب کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.