پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گفتگو دمبله با سایت رسمی : باخت به رم ناامید کننده بود . میخواهیم برنده چمپیونزلیگ شویم . لیون حریف دشواری است

کد خبر : 87585  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 بهمن 1397
گغتگوی دمبله با سایت رسمی + ویدیو

اختصاصی بارسا نیوز - لیگ قهرمانان پس از 70 روز بازمیگردد و این هفته بارسلونا برابر لیون با هدف کسب نتیجه مناسب برای صعود به 1/4 نهایی مسابقات بازی خواهد کرد . عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا پیش از این دیدار حساس با سایت رسمی باشگاه بارسلونا مصاحبه کرد .

 

 

دمبله گفت :

پس از باخت برابر رم همه ما خیلی ناامید شدیم اما قبل از این بازی ما در دور رفت و همچنین بازی برگشت با چلسی نمایش های بزرگی داشتیم .

 

من اولین گل خودم را ( در این فصل ) به خاطر می آورم . در مرحله گروهی ( گل زدم ) و برای تیم در آن مسابقه بسیار مهم بود .

 

مرحله گروهی

ما در مرحله گروهی خوب کار کردیم و پس از انجام بازی های خوب مانند بازی در لندن مقابل تاتنهام من خیلی خوشحال شدم .

 

شروع سخت در سال 2019

ما در ژانویه در کوپا دل ری و لالیگا بازی کردیم و این باعث خستگی زیادی شد و حالا در فوریه در انتظار لیگ قهرمانان هستیم ... ما باید ادامه دهیم

 

مصدومیت مچ پا

الان احساس میکنم بهتر هستم . من برابر بیلبائو 15 دقیقه بازی کردم و به تدریج در حال بازگشت به فرم هستم . الان هم بازی مهمی مانند لیون در دور 1/8 را در پیش داریم .

 

این مصدومیت زمانی که من در بهترین وضعیت جسمانی بودم اتفاق افتاد . من عملکردی قاطع داشتم و خیلی خوب بازی میکردم اما فوتبال همین است .

مصدومیت دمبله

 

لیون تیم خطرناک

آنها تیمی با بازیکنان خوبی هستند و پیروزی برابر آنها خیلی دشوار است . آنها در این فصل این را با پیروزی برابر منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نشان داده اند و ما باید خیلی مراقب باشیم و فکر نکنیم بازی آسانی در پیش داریم .

 

با اومتیتی گاهی در مورد لیون صحبت میکنیم . او به من گفت که باید مراقب باشیم زیرا لیون تیم عالی است .

 

فکیر در بازی رفت محروم است - او بهترین بازیکن آنهاست اما لیون بازیکنان عالی دیگری هم دارد .

 

من بازی های لیگ 1 فرانسه را دقیق دنبال میکنم و خودم با برخی از بازیکنان لیون در تیم ملی فرانسه مانند مندی , فکیر و موسی دمبله هم تیمی هستم . آنها در زمین خیلی خطرناک هستند .

 

استادیوم لیون بزرگ و زیباست - ما باید خیلی تمرکز کنیم .

دمبله و اومتیتی

 

سطح عملکرد

من خوب کار کرده ام . در ابتدا خیلی قاطع بودم اما سپس در ماه نوامبر مدتی روی نیمکت نشستم . در طول فصل همیشه دوران سخت نیز وجود دارد اما من به خودم ایمان دارم و سعی میکنم توانایی هایم را نشان دهم و برای تیم موثر باشم .

 

اینکه بتوانم در لحظات کلیدی گلزنی کنم مهم است . من مهاجم هستم و باید تصمیماتی بگیرم که برای تیم بهتر است . ما باید روی اهدافمان تمرکز کنیم . ما میخواهیم جام ها را بدست بیاوریم و برنده لیگ قهرمانان شویم - و البته لالیگا !

 

گلی که به اتلتیکو در لحظات پایانی زدم مهم بود . ما باخته بودیم و زمانی که مسی پاس داد من به اوبلاک خیلی نزدیک بودم . من در آن لحظه بدون فکر گل زدم .

 

 

رابطه با مسی

او فوق العاده است و فوتبال را ساده تر میکند . من توپ را به او میدهم و او کارهای باورنکردنی انجام میدهد . وقتی او در زمین است همه چیز آسان تر است زیرا رقبا روی او متمرکز میشوند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.