پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

11 مرد احتمالی والورده در لیون

کد خبر : 87603  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
تردید در حضور آرتورو ویدال

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا فردا شب در لیون در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان المپیک لیون خواهد بود و روزنامه اسپورت از ترکیب قابل پیشبینی والورده برای این دیدار رونمایی کرد.

 

بارسلونا که در 12 روز 4 بازی خارج از خانه دشوار را مقابل لیون، سویا و دو دیدار مقابل رئال مادرید را در 4 سفر درپیش خواهد داشت قطعا والورده مدت بازی بازیکنان خود را مدیریت خواهد کرد که با این حال برای بازی با لیون می توان انتظار داشت که والورده از همه توان تیمش استفاده کند.

 

در شرایطی که آرتور مصدوم است و دمبله نیز به میادین بازگشته می توان انتظار داشت که والورده ترکیب آشنا و قابل پیشبینی را برای مصاف با لیون به زمین بفرستد که تنها در دو پست دفاع راست و هافبک چپ شک و تردید وجود دارد.

 

با معلوم بودن حضور تراشتگن در دروازه و آلبا به همراه لنگله و پیکه در قلب خط دفاع، انتظار می رود نلسون سدو در دفاع چپ با توجه به استراحت او در دیدار مقابل وایادولید قرار بگیرد.

 

در پست هافبک نیز حضور بوسکتس و راکیتیچ قطعی است و در نبود آرتور انتظار می رود که ویدال در جناح چپ خط میانی قرار بگیرد و در خط حمله نیز مثلث مسی، سوارز به همراه دمبله محتمل به نظر می رسد.

 

با این حال کوتینیو می تواند در هر دو پست وینگر چپ و هافبک چپ بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.