پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماموریت سوارز برابر لیون : پایان دادن به رکورد فاجعه بار در اروپا

کد خبر : 87619  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا اگرچه اغلب شانس گلزنی دارد اما گویا طلسم شده زیرا آنها را از دست میدهد . این اتفاق به خصوص در لیگ قهرمانان رخ میدهد و لوئیس 3 فصل است که در خارج از خانه گلزنی نکرده است . آخرین بار او 3 فصل قبل در بازی که با تساوی 1-1 مقابل رم به پایان رسید گلزنی کرد .

 

سوارز هنوز در بین طرفداران بارسلونا محبوب است . اما او تقریبا نیمی از فرصت های واضح گلزنی را از دست میدهد .

 

مهاجم 32 ساله بارسلونا روز شنبه 4 فرصت گلزنی را برابر وایادولید را از دست داد اما او باید تمرکز خود را فعلا روی گلزنی در اروپا بگذارد زیرا رکوردی فاجعه بار به ثبت رسانده است .

 

سوارز آخرین بار 3 سال قبل در بازی 1-1 مقابل رم در خارج از خانه لیگ قهرمانان گلزنی کرد و در واقع یکی از دلایل ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان نیز همین خشکسالی سوارز بوده است .

 

با توجه به این آمار به نظر میرسد بارسلونا به دمبله بیشتر از سوارز نیاز دارد زیرا اگر عثمان هم کاری نکند دوباره تمام فشارها روی مسی خواهد بود و این میتواند مانند بازی با وایادولید دردناک باشد .

 


در این جدول میتواند تعداد شانس های گلزنی ایجاد شده توسط بازیکنان را ببینید . همچنین تعداد فرصت های از دست رفته نیز قابل مشاهده است . سوارز 24 فرصت گلزنی را از دست داده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.