پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: از اتفاقات سال های قبل لیگ قهرمانان و بازی های اخیر باخبریم

کد خبر : 87624  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 بهمن 1397
شوخی بوسکتس با والورده

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا برای دیدار با لیون در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اکنون در فرانسه حضور دارد که سرجیو بوسکتس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به همراه والورده حاضر شد.

 

بوسکتس درخصوص دیدار مقابل لیون گفت:

لیگ قهرمانان تورنومنتی متفاوت است و آنچه که قبلا صورت گرفته حساب نمی شود و جاه طلبی زیادی داریم. از اتفاقات سال های اخیر و همچنین بازی های اخیر خودمان باخبریم اما باید رو به جلو بنگریم. با احترام به لیون می خواهیم ببریم و گل بزنیم. باید در دفاع و حمله قدرتمند و هوشیار باشیم.

 

لیون؟

انتظار بهترین لیون را می کشیم. هم اکنون روند منظمی ندارند اما در مرحله گروهی خوب کار کردند و شکستی نداشتند حتی اگر فقط یک بازی را برده باشند. بازیکنان خوبی دارند که می خواهند دیدار بزرگی برای هوادارانشان رقم بزنند.

 

فرم تیم؟

در این فصل لیگ قهرمانان بازی های خیلی خوبی انجام داده ایم به ویژه خارج از خانه جایی که بیشتر از ما توان می طلبد. باید مستحکم باشیم چون اگر نباشیم حریف مجازاتمان خواهد کرد

 

ورود به شبکه های اجتماعی؟

به دلیل مسئولیتم در بارسلونا و تیم ملی این کار را انجام دادم. خیلی راحت با آن کنار خواهم آمد.

 

سبک بازی لیون؟

لیون با سیستم های مختلفی بازی می کند و کیفیت زیادی دارند، بازیکنان سریعی دارند که تعادل را برهم می زنند و فاصله زیادی بین خطوط دفاع و حمله ندارند اگر بخواهند در میانه زمین پرتعداد کار کنند، به دنبال راه حل خواهیم بود.

احترام زیادی برایشان قائل هستیم و از نتایج خوبشان مقابل پاری سن ژرمن و سیتی باخبریم که امیدواریم چنیناتفاقی مجددا رخ ندهد. مطمئنا بازی های حذفی از دور گروهی متفاوت تر است. وضعیت بازی با پاری سن ژرمن نیز فرق می کند ولی با این حال از کیفیت آن ها باخبریم. بازی هایشان را کامل ندیده ایم و خلاصه بازی ها را بررسی کرده ایم.

 

خوب نتیجه نگرفتن در بازی های خارج از خانه؟

بله امار ما در خارج از خانه خوب نبوده چون بردن در این تورنومنت دشوار است. باید بیشتر در این جام پیش برویم. اگر قرار است ببازیم باید با اختلاف کم باشد و سعی کنیم گل بزنیم. گل در خانه حریف اهمیت خواهد داشت.

 

قهرمانی بسکتبال؟

فقط در مورد بازی فرداشب فکر می کنیم.

 

نتایج نامناسب اخیر؟

می خواهیم تمام بازی ها را ببریم اما هیچ تیمی قادر به انجام دادنش نیست. نه اینکه روی لیگ قهرمانان تمرکز کرده باشیم و اهمیت کمتری روی سایر رقابت ها بگذاریم.

 

حذف مقابل رم؟

همه بابت نحوه حذف در آن بازی اذیت شدیم اما نباید ترسی داشته باشیم و همه چیز به خودمان بستگی دارد.

 

بوسکتس در ادامه درخصوص تقویم سخت گفت:

ما همه جام ها را می خواهیم اما ماه سختی با بازی های متعدد بوده ولی با این حال باید روی بازی فردا متمرکز باشیم. 

 

تغییرات و سیستم بازی لیون؟

خودمان را برای هر سناریویی آماده خواهیم کرد و وقتی سیستم بازی آن ها را بدانیم تصمیم خواهیم گرفت. باید مالکیت توپ را دراختیار بگیریم چون آن ها بازیکنان سرعتی و با کیفیتی برای نفوذ از دیواره دفاعی ما دارند.

 

تمدید والورده پس از نتایج بد پیاپی؟

همه ما از او راضی هستیم و تمدیدش را می خواستیم. برای ادامه کار آرامش لازم را به همراه خواهد داشت. اگر می دانستیم که با تمدید او می بریم هر هفته با او تمدید می کردیم. بردن وایادولید برایمان مهم بود هرچند که بازی خوبی نداشتیم. قاطعانه نبردیم و بازی بالا و پایین داشت

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.