پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ پیکه به منتقدان جام دیویس " یک فستیوال حقیقی میسازیم . مسی شریک من است "

کد خبر : 87687  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 اسفند 1397
پیکه میگوید لئو مسی هم تیمی اش در بارسلونا نیز در جریان تغییرات جام دیویس است

اختصاصی بارسا نیوز - پس از ورود پیکه و شرکت او به دنیای تنیس خیلی ها از دست جرارد عصبانی هستند زیرا جرارد قرار است یکی از قدیمی ترین تورنمونت های دنیای تنیس به نام " جام دیویس " را تغییر دهد . حالا اهالی این ورزش به این تورنومنت لقب " جام پیکه " داده اند .

 

امروز , روز شلوغی برای پیکه بود . این مدافع بارسلونا و شرکت او در حال کار روی جام دیویس هستند تا تغییراتی در آن اعمال کنند .

 

پیکه در مراسمی برنامه های خود را با وجود انتقادات شدید از سوی بازیکنان افسانه ای تنیس مانند راجر فدرر و لیتون هیوئیت تشریح کرد .

 

پیکه در برابر انتقادات از خود دفاع کرد :

من از آنها ( منتقدان ) متنفر نیستم زیرا این در مورد من نیست و قرار نیست من نام خودم را روی این تورنومنت بگذارم . جام دیویس تاریخچه بزرگی دارد . امیدوارم بتوانیم این نظرات را تغییر دهیم . امیدوارم چند سال بعد آنها ( منتقدان ) وقتی به عقب نگاه میکنند با خود بگویند " ما اشتباه میکردیم و جام دیویس بیشتر از همیشه زنده است " .

 

من به لیتون هیوئیت احترام میگذارم . او بازیکن بزرگی بود . میتوانم درک کنم وقتی یک فوتبالیست به جهان تنیس وارد میشود چه احساسی دارد و چقدر میتواند عجیب و غریب به نظر برسد اما من قصد ندارم قوانین تنیس را تغییر دهم .

 

پیکه ادامه داد :

ما ( او و شرکتش ) بسیار هیجان زده ایم . ما برای این موضوع ( تغییر در جام دیویس ) بیشتر از 1 سال کار کرده ایم و ما یک تیم فوق العاده را درگیر این کار کرده ایم . همه با هم کار میکنیم تا یک فستیوال حقیقی بسیاریم . من جام دیویس را به عنوان یک فرصت دیدم و معتقدم میتوانیم آن را به چیز ویژه ای تبدیل کنیم .

 

لیونل مسی نیز در شرکت تجاری پیکه به نام "Kosmos " شریک است . پیکه گفت که لئو هم با این برنامه او موافق است :

لئو خوشحال است . او از هرکسی بیشتر در مورد این ( تغییرات ) میداند زیرا او در Kosmos شریک است . او همکار من است و بخشی از خانواده Kosmos است و او به تنیس علاقه دارد . من و لئو از 18 سالگی در بارسلونا با هم هستیم و همیشه سعی میکنیم تا این جور مسائل را به اشتراک بگذاریم . او دوست دارد بخشی از آن باشد و او میخواست بخشی از آن باشد.

#مسی و اتوئو در حال بازی تنیس

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.