پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آ.اس : مسی در عضله اداکتور احساس درد میکند

کد خبر : 88014  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اسفند 1397
لیونل مسی در پشت عضله اداکتور در پای راست احساس درد میکند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , مسی در نیمه اول بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو با سرعت کامل بازی میکرد و حتی فرصت گلزنی نیز داشت . در نیمه دوم اما ستاره آرژانتینی شروع به لمس قسمتی از ران خود ( در ناحیه شرمگاهی ) کرد که نشان میداد در آن ناحیه احساس درد دارد .

 

حرکات او نشان میداد که او تا پایان مسابقه احساس درد داشت و بنابراین در نیمه دوم خیلی درگیرانه بازی نمیکرد .

 

آنطور که آ.اس یادآور شده , عضله اداکتور پای راست مسی در طول حداقل 3 سال گذشته یعنی از سپتامبر سال 2016 که مقابل اتلتیکو مادرید مصدوم شد برای او گاهی مشکل ساز بوده است . مسی در آن زمان به دلیل مصدومیت 1 ماه از میادین دور بود . از آن موقع این بخش از بدن او برای ستاره آرژانتینی مشکلاتی ایجاد کرده است .

 

مسی فصل گذشته نیز  در همین ناحیه احساس درد داشت و به خصوص در بازی برگشت مقابل رم نتوانست در بهترین فرم بازی کند . اگرچه مشکل مسی جدی نیست اما بارسلونا نمیخواهد دوباره این اتفاق در فصل جدید تکرار شود .

 

بنابراین باشگاه قصد دارد طی روزهای آینده یک سری درمان روی مسی را آغاز کند و ممکن است والورده به لئو مقابل رایو وایکانو استراحت دهد . نباید فراموش کرد که بازی برگشت با لیون 13 مارس برگزار میشود و برای بارسلونا این بازی بسیار حیاتی است و باشگاه به یک مسی با 100 درصد آمادگی نیاز دارد .

 

برخلاف سال های گذشته با وجود اینکه در ماه مارس هستیم اما مسی هنوز 3000 دقیقه بازی نکرده است . او در 34 بازی به میدان رفته و 2751 دقیقه در ترکیب بارسلونا حضور داشته است . لئو 33 گل زده و 18 پاس گل طی این مدت ثبت کرده است . همچنین مسی برای تیم ملی آرژانتینی نیز بازی نکرده که باعث شده قدرت بیشتری بدست بیاورد . انتظار میرود او در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل ونزوئلا البته بازگردد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.