پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم پنهان فلورنتینو پرز

کد خبر : 88037  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اسفند 1397
سولاری هم رئال مادرید را ترک میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , سانتیاگو سولاری شاید در فصل آینده روی نیمکت رئال مادرید نباشد . فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه تصمیم گرفته و میخواهد قانون برنابئو را دوباره اجرا کند . هیچکس اعتقادی به معجزه از سوی سولاری در لیگ قهرمانان را ندارد . دو شکست رئال مقابل بارسلونا بدون هیچ گل زده ای او را محکوم کرده است .

 

صندلی سولاری که تا 30 ژوئن سال 2021 با رئال قرارداد دارد متزلزل شده و در برنابئو آنها بدنبال یک جایگزین هستند .

 

فلورنتیو پرز رئیس رئال مادرید در حال بررسی گزینه های جایگزینی است . لوآخیم لوو , پوچتینو و آلگری مورد علاقه پرز هستند اما هر 3 مربی با تیم های خود قرارداد دارند . پرز تلاش میکند یکی از این 3 مربی را به رئال مادرید بیاورد . راه دیگری ندارد .

 

رائول گونزالس

 

با این حال او یک پلن B نیز دارد و در حال تست آن است . در واقع اخیرا رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید تبدیل به مربی تیم جوانان رئال شده و او که زمانی فوتبالیستی بینظیر بود و رکوردهای فراوانی را نیز شکست در تیم پایه رئال آزمایش خواهد شد . اگر نتایج خوبی بگیرد میتواند گزینه سرمربیگری تیم اصلی رئال باشد . تیم رائول در اولین بازی خود موفق به پیروزی 4-1 برابر جوانان لگانس شد .

 

در مادرید معقتند اگر کسی بتواند جا پای زیدان بگذارد آن رائول خواهد بود . در واقع رئال مادرید بدنبال فردی مانند گواردیولا است که انقلاب دیگری در این تیم را رقم بزند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.