پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مجازات یوفا در انتظار نیمار !

کد خبر : 88111  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 اسفند 1397
پروژه یک سال دیگر به تعویق افتاد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در جریان شکست 3-1 مقابل منچستر یونایتد و و جلوگیری از حذف تیمش در پارک دوپرنس نبود، پس از بازی با اظهارنظر تند خطاب به اسکومینا داور بازی و دستیاران ویدیویی، می تواند با جریمه یوفا مواجه شود.

 

بنابراین حذف از لیگ قهرمانان نه تنها پیامدهای فوری را بابت عدم استفاده از مزیت مالی رسیدن به مراحل بالاتر و به ویژه ناکامی در پروژه قهرمانی اروپا برایشان به همراه داشته بلکه می تواند منجر به محرومیت نیمار از همراهی تیم در فصل نیز شود چون نیمار پس از بازی از طریق اینستاگرام قضاوت اسکومینا را شرم آور خواند و با رد خطای پنالتی، داوران ویدیوی را اینگونه توصیف کرد که یوفا چهار مردی را برای قضاوت ویدیویی گذاشته که فوتبال را درک نمی کنند.

 

بنابراین یوفا طی چند روز آینده پرونده ای را علیه نیمار باز خواهد کرد و طبق قانونی ممنوعیت توهین می تواند از 1 تا 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

 

نیمار که با پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی برای پروژه فتح لیگ قهرمانان و کسب توپ طلا راهی پاری سن ژرمن شده بود در فصل جاری نیز به مانند فصل گذشته با مصدومیت نتوانست از حذف تیمش جلوگیری کند تا پروژه او در پاریس یکسال دیگر به تعویق بیافتد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.