پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر خوب برای تراشتگن !

کد خبر : 88113  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 اسفند 1397
تصمیم یواخیم لو برای دگرگونی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، در شرایطی که مارک آندره تراشتگن علی رغم پشت سر گذاشتن فصلی عالی درنهایت نیمکت نشین مانوئل نویر در جام جهانی در شرایطی بود که دروازبان بایرن مونیخ از مصدومیت بازگشته بود اما اینبار شرایط فرق می کند چون یواخیم لو قصد دارد تا دست به تغییر نسل بزند.

 

پس از عملکرد ضعیف آلمان در جام جهانی و پس از آن در لیگ ملت های اروپا با ناکامی مقابل هلند و فرانسه، یواخیم لو قصد دارد که در تیمملی دست به تغییر نسل بزند و از این رو مارک آندره تراشتگن می تواند به دروازبان شماره 1 تیم ملی تبدیل شود.

 

یواخیم لو اخیر اعلام کرد که به مونیخ خواهد رفت تا پایان حضور بواتنگ، مولر و هوملس را در تیم ملی برای ساختن تیم آینده را به آن ها اطلاع دهد که مانوئل نویر پس از آن ها قرار دارد که اخیرا درخصوص تراشتگن پس از دیدن الکلاسیکو گفت:

این حمله ای از سوی تراشتگن به مانوئل نویر یا کادر فنی نبود بلکه نظر خودش را بیان کرد و فکر می کنم که کاملا حق دارد چون در دو سه فصل اخیر عملکردی عالی داشته است. خوشحالیم که دو دروازبان بزرگ داریم. سال گذشته گفتم که نویر دروازبان شماره 1 است چون کاپیتان ما بود اما امسال یک ری استارت کوچک خواهیم داشت و مارک این شانس را دارد که دروازبان اول تیم ملی در یورو 2020 باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.