پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار ناامید کننده مسی مقابل رایو وایکانو !

کد خبر : 88183  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 اسفند 1397
روز پر اشتباه

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی در دیدار هفته 27 لالیگا مقابل رایو وایکانو که بازی 800 او برای بارسلونا بود موفق به ثمر رساندن گل دوم تیم از روی نقطه پنالتی شد در دیداری که در آن 31 توپ از دست رفته داشت نکته ای که از چشم رسانه مادریدی آ اس دور نماند.

 

مسی در شبی که گل 650 خود را در 800 بازی برای بارسلونا به ثمر رساند و توانست در صدر جدول کفش طلا و پیچیچی به کار خود با 26 گل لالیگایی ادامه دهد، 31 توپ از 126 توپ از دست رفته بارسلونا در این بازی را به نام خود ثبت کرد که معادل 25 درصد می باشد.

 

مسی همچنین 14 پاس اشتباه نیز داشت که معادل 20 درصد پاس های اشتباه بارسلونا در این بازی بود که امار و ارقامی غیر معقول برای او محسوب می شود.

 

طبق گزارش آ اسف مسی پس از نمایش عالی مقابل سویا در سه بازی اخیر بارسلونا بهترین نمایش خود را ارائه نکرده که شاید به دلیل تقسیم نیرویش جهت دست یابی به عنوان لیگ قهرمانان اروپایی است که در ابتدای فصل وعده اش را دارد و قصد دارد توان بیشتری در این جام بگذارد.

 

بارسلونا چهارشنبه در نیوکمپ پذیرای لیون خواهد بود که بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و بارسلونا به بهترین نسخه لئو نیاز خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.