پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روند گزینه های خرید مهاجم نوک بارسلونا در تابستان

کد خبر : 88340  |  زمان ارسال : شنبه 25 اسفند 1397
به دنبال جایگزین کردن لوئیس سوارز

اختصاصی بارسانیوز - بخش مدیریت فنی باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال جذب مهاجم نوک یا به اصطلاح مهاجم شماره 9 خواهد بود که در واقع باشگاه پیش از این تصمیم خود را برای آن گرفته است و از این رو در حال حاضر به دنبال تست کردن گزینه های موجود در لیست و آزمون و خطا جهت انتخاب درست می باشد و به همین دلیل در حال رصد کردن آن هاست.

 

در ماه های ابتدایی فصل آندره سیلوا و مکسی گومز مدنظر باشگاه قرار داشتند که در حال حاضر نه مهاجم برزیلی و نه مهاجم اروگوئه ای در صدر لیست خرید باشگاه قرار ندارند. آندره سیلوا در آغاز فصل در صدر لیست خرید باشگاه قرار داشت که مشخصه ها و جوانی این مهاجم میلان هماهنگ با مشخصات موردنظر مدیران بارسلونا بود و در ادامه مکسی گومز به جدیدترین گزینه باشگاه بارسلونا تبدیل شد که برای هر دو ارتباطات غیر رسیم وجود داشت اما این دو گزینه در هفته های اخیر احتمال جذبشان کمتر شده و در لیست خرید بارسلونا کمرنگ تر شده اند.

 

هم اکنون لوکا جوویچ مهاجم صربستانی آینتراخت فرانکفورت نزدیک ترین گزینه به باشگاه بارسلونا بابت ارتباط باشگاه با مدیر برنامه اش است تا جایی که روزنامه فرانکفورت حتی خبر از توافق بارسلونا و جوویچ داد که تنها باید رضایت باشگاه آلمانی جلب شود که پنجشنبه در مقابل اینتر در میلان شاهد حضور اریک آبیدال، سگورا و پلانس به عنوان مدیران ورزشی باشگاه بود هرچند که خرید او باوجود رئال مادرید و بایرن مونیخ در راه رقابت بر سر جذبش آسان نخواهد بود.

 

نیکلاس پپه دیگر گزینه ای است که باشگاه بارسلونا همچنان روی او حساب باز می کند هرچند که باشگاه هنوز تصمیمی برای جذب او نگرفته است که البته کمتر از 60 میلیون یورو به فروش نخواهد رسید درحالی که جوویچ با مبلغی کمتر در دسترس است.

 

از نظر اقتصادی نیز مکسی گومز کم هزینه ترین مهاجم موجود است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.