پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ بارسلونا در آستانه فروش آندره گومز

کد خبر : 88449  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 اسفند 1397
فروش 25 تا 30 میلیون یورویی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا علی رغم اعمال بند خرید در انتقال های قرضی بازیکنان خود از جمله انتقال قرضی یری یمنا به اورتون اما برای آندره گومز حاضر به پذیرش اعمال بند خرید نشد ولی با این حال طبق گزارش اسپورت در حال مذاکره با اورتون جهت فروش هافبک پرتغالی خود است.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا در آستانه فروش آندره گومز است که اورتون از بهترین موقعیت برای جذب این هافبک پرتغالی برخوردار می باشد علی رغم اینکه چند باشگاه دیگر نیز به گومز علاقه دارند.

 

آندره گومز که در تابستان 2016 با 37 میلیون یورو ثابت به اضافه حدودا 20 میلیون یورو بند متغیر از والنسیا به بارسلونا پیوسته بود درنهایت نتوانست در بارسلونا سازگار شود و حتی از سوی هواداران بارسلونا با سوت اعتراضی نیز بابت عملکرد ضعیف خود مواجه شد که حالا اورتون را مایل به خرید خود می بیند.

 

اورتون در شرایطی حاضر به پرداخت مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو برای آندره گومز است که باشگاهی دیگری نیز به جذب گومز علاقه زیادی نشان داده که بارسلونا باید بهترین پیشنهاد را انتخاب کند.

 

گومز در 23 بازی فصل جاری در اورتون در شرایطی که با 1 ماه مصدومیت راهی اورتون شده بود، تنها 1 گل و 1 پاس گل در لیگ جزیره  و 2 گل و 1 پاس گل در جام حذفی به نام خود ثبت کرده است.

 

گومز پس از انتقال های 20 و 30 میلیون یورویی دینیه و یری مینا به عنوان سومین بازیکن بارسلونا و البته به صورت قرضی راهی اورتون شد و حالا می تواند رسما بازیکن این تیم شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.