پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جذب لوکا جوویچ؛ نه آسان و نه ارزان !

کد خبر : 88500  |  زمان ارسال : شنبه 3 فروردین 1398
مزایده تابستانی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، اگر بارسلونا لوکا جوویچ را به انتوان گریزمان ترجیح دهد روند مذاکراتی به مراتب دشوارتر برای جذبش درپیش خواهد داشت چون مدیران بارسلونا انتظار صورت گرفتن مزایده برای لوکا را دارند که قیمت پایه او از 60 میلیون یورو آغاز خواهد شد.

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا اعتقاد دارند که به زودی برای لوکا جوویچ باشگاه های متمول اروپایی صف خواهند کشید و دیگر صرفا تمایل لوکا برای بازی در بارسلونا در راه جذبش کفایت نخواهد کرد مهاجمی که بارسلونا به او به عنوان جانشین لوئیس سوارز و برای آینده ای دراز مدت در بارسلونا می نگرد.

 

از این رو اریک آبیدال و پلانس قصد دارند برای تماشای بازی صربستان و پرتغال که دوشنبه برگزار خواهد شد از نزدیک نظاره گر بازی او پس از رصد کردنش در میلان در دیدار مقابل اینتر میلان باشند. 

 

طبق گزارش، هنوز هیچ توافق بین باشگاه بارسلونا و نمایندگان جوویچ و همچنین باشگاه آینتراخت وجود ندارد چون لوکا همچنان در دوران انتقال قرضی خود از بنفیکا به سر می برد و در کنار بارسلونا دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن زرمن نیز به دنبال این مهاجم 21 ساله صرب هستند.

 

قیمت پایه لوکا جوویچ 60 میلیون یورو براورد شد که می تواند با رقابت باشگاه های بزرگ اروپایی به بیش از 70 میلیون یورو هم افزایش یابد که بارسلونا قصد ندارد چنین مبلغی را بپردازد در شرایطی که بنفیکا ضمن دریافت کردن 6 میلیون یورو به عنوان بند فروش به آینتراخت، 20 درصد از مبلغ انتقال بعدی او را نیز دریافت خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.