پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورود تودیبو به عملیات جذب دی لیخت ! (+ عکس)

کد خبر : 88523  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 فروردین 1398
امکان انتقال قرضی به آژاکس

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت و ژن کلایر تودیبو از ورود مدافع فرانسوی به عنوان بخشی از معامله جذب فرنکی دی یانگ خبر داد که سفر بارتومئو و اسکار گراو برای مجمع عمومی اتحادیه باشگاه های اروپا در آمستردام می تواند آغاز عملیات بزرگ در راه جذب ماتیاس دی لیخت باشد.

 

طبق گزارش منتشر شده، ماتیاس دی لیخت به عنوان اولویت خرید باشگاه بارسلونا می تواند در سفر بارتومئو به آمستردام با مقامات آژاکس به بحث گذاشته شود که پیش از این با روابط خوب خود موفق به جذب فرنکی دی یانگ شده بودند.

 

اما اینبار این احتمال وجود دارد که ژن کلایر تودیبو به عنوان بخشی از عملیات جذب دی لیخت به صورت قرضی راهی آژاکس شود تا این باشگاه هلندی نیز بتواند جای خالی فرنکی را پر کند و تودیبو نیز بتواند با به دست آوردن فرصت بازی پیشرفت کند چون در صورت جذب ماتیاس فرصت کمی برای بازی در بارسلونا باحضور پیکه، اومتیتی، لنگله و دی لیخت خواهد داشت.

 

 

از نظر باشگاه بارسلوناف فرصت بازی در آژاکس برای تودیبو فوق العده خواهد بود چون می تواند در کنار ستاره های جوان این تیم بدرخشد فرصتی که در لالیگا برایش کمتر فراهم خواهد بود.

 

بنابراین بارتومئو شخصا با مارک اوورمارس مدیر ورزشی آژاکس وارد مذاکره خواهد شد تا بتواند پرونده جذب دی لیخت را قبل از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ببندد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.