پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزنامه مادریدی؛ چراغ سبز برای خروج اومتیتی !

کد خبر : 88538  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 فروردین 1398
مصدومیت و نیاز به پول نقد

اختصاصی بارسانیوز - اگرچه که ساموئل اومتیتی در مصاحبه تلویزیونی با تلفوت در فرانسه از ماندن در بارسلونا در فصل آینده حرف زد اما روزنامه مادریدی آ اس در گزارشی از روشن شدن چراغ سبز در باشگاه بارسلونا برای فروش اومتیتی در صورت جذب ماتیاس دی لیخت خبر داده است.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا دلایل زیادی برای خروج اومتیتی همچون عملکرد خوب کلمنت لنگله و نیاز به کسب پول برای جذب ماتیاس دی لیخت و خریدهای تابستانی خود دارد که این را می تواند از فروش ساموئل اومتیتی تامین نماید چون اومتیتی از ناحیه غضروف زانوی خود دچار مشکل است و به نظر می رسد که دیر یا زود مجبور به عمل جراحی خواهد شد.

 

طبق گزارش دیلی میل نیز منچستر یونایتد به جذب اومتیتی علاقه مند است و بارسلونا می تواند از پول حاصل از فروش ساموئل برای جذب دی لیخت در شرایطی استفاده کند که ماتیاس در صورت پیوستن به بارسلونا دستمزد بالایی را نیز دریافت خواهد کرد و بنابراین این می تواند دلیل اصلی بارسلونا برای فروش اومتیتی محسوب شود در شرایطی که بارتومئو نیاز باشگاه به فروش را در کرده است.

 

زانوی مصدوم اومتیتی نیز دیگر چالش باشگاه بارسلونا محسوب می شود که فروش تابستانی او قبل از پدیدار شدن مشکلی جدی تر می تواند تصمیم معقولی باشد در شرایطی که دو تیم شهر منچستر به جذب اومتیتی علاقه مند هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.