پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آگاهی بارسلونا از علاقه جدی اینتر به راکیتیچ

کد خبر : 88587  |  زمان ارسال : شنبه 10 فروردین 1398
جدی بودن ارتباط اینتر و راکیتیچ

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا که در فصل جاری 42 بازی برای ارنستو والورده انجام داده، اینتر میلان را به دنبال جذب خود می بیند به صورتی که باشگاه بارسلونا به خوبی از علاقه جدی اینتر برای جذب تابستانی ایوان باخبر است.

 

در شرایطی که راکیتیچ در ابتدای فصل جاری با رد پیشنهاد پاری سن ژرمن به دریافت پیشنهاد تمدید امیدوار بود اما باشگاه تا به این لحظه برنامه ای برای تمدید با او ندارد هافبکی که در تابستان 2014 با 18 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و پس از اخرین تمدید در سال 2017 در حال حاضر تا 2021 با بارسلونا دارای قرارداد است.

 

با این حال جذب فرنکی دی یانگ توسط بارسلونا بلافاصله موضوع فروش تابستانی راکیتیچ را مطرح کرد و روزنامه ها از ایوان به عنوان گزینه اول فروش بارسلونا جهت تامین هزینه های لازم خرید های تابستانی نام بردند که در ادامه تکذیب شد.

 

با این حال طبق گزارش موندو دیپورتیوو بارسلونا رسما از علاقه جدی اینتر میلان به راکیتیچ مطلع است که در 31 سالگی شاید آخرین فرصت بارسلونا برای فروش باشد که هم اکنون بارسلونا کمتر از 50 میلیون یورو حاصر به فروش او نیست چون با اگاهی از تلاش پاری سن ژرمن در تابستان گذشتهف منچستر یونایتد نیز به جذب راکیتیچ تمایل دارد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.