پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاتنهام نیز گومز را می خواهد

کد خبر : 88666  |  زمان ارسال : شنبه 17 فروردین 1398
هافبک قرضی بارسلونا در اورتون

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف، عملکرد خوب آندره گومز در اورتون باعث شده تا در کنار اورتون علاقه چند تیم انگلیسی را نیز برانگیخته باشد هافبک پرتغالی که پس از ناکامی در بارسلونا و فصل ناامید کننده گذشته در تابستان بدون بند خرید راهی اورتون شد.

 

طبق گزارش این روزنامه انگلیسی، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام حاضر به ارائه پیشنهاد 30 میلیون پوندی معادل 34 میلیون یورو جهت جذب آندره گومز است که در سال قبل نیز به دنبال جذب قرضی او بود.

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام نظر مثبتی به آندره گومز دارد به صورتی که مدیر ورزشی باشگاه را در ماه دسامبر برای دیدن بازی او در آنفیلد روانه کرد ولی با این حال گومز درخصوص آینده خود ابراز تردید کرده و گفت که می خواهد از زندگی روزمره خود لذت ببرد:

اگر درخصوص آینده فکر کنم، احتمالا تمرکز خودم را از دست خواهم داد بنابراین سعی می کنم که ابتدا فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانم و بهترین عملکرد را در هر جلسه تمرینی و بازی داشته باشم.

 

بارسلونا می تواند برای هزینه های تابستانی خود جهت خرید ماتیاس دی لیخت و یک مهاجم در کنار خرید 86 میلیون یورویی فرنکی دی یانگ، روی فروش آندره گومز درامد خوبی را کسب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.