پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج بسیار بد گواردیولا پس از ترک بارسلونا در 1/4 نهایی لیگ قهرمانان

کد خبر : 88713  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 فروردین 1398
آخرین حضور گواردیولا در فینال در سال 2011 با بارسلونا اتفاق افتاد .

اختصاصی بارسا نیوز - پپ گواردیولا پس از ترک بارسلونا در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان هرگز در خارج از خانه پیروز نشده است . گواردیولا اسطوره بارسلونا در لیگ قهرمانان عملکرد مورد انتظار را ندارد . سه شنبه شب منچستر سیتی برابر تاتنهام شکست خورد تا تیم های گواردیولا از 12 آوریل سال 2011 در دیداری خارج از خانه پیروز نشده باشند .

 

در واقع آخرین بُرد خارج از خانه گواردیولا به بازی با شاختار دونتسک برمیگردد که در آن دیدار بارسلونا با نتیجه 1-0 پیروز شد . بارسلونای گواردیولا در بازی برابر شاختار با ترکیب والدس , دنی آلوز , ماسکرانو , آدریانو , بوسکتس , کیتا , ژاوی , آفلای , داوید ویا و لیونل مسی بازی میکرد . تنها گل این بازی نیز توسط مسی در دقیقه 43 به ثمر رسید .

 

 

به نظر میرسد گواردیولا با نوعی بدشانسی مواجه است . او در آخرین فصل خود در بارسلونا در خانه میلان به تساوی رسید . سپس در بایرن مونیخ در سال 2014 برابر منچستر یونایتد به تساوی 1-1 رسید و در سال 2015 برابر پورتو 3-1 شکست خورد . در سال 2016 نیز با بایرن برابر بنفیکا با تساوی 2-2 متوقف شد .

 

نتایج گواردیولا با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بدتر است و تیم او در سال 2017 توسط موناکو حذف شد و حتی به 1/4 نهایی هم نرسید . آنها فصل گذشته نیز برابر لیورپول با نتیجه 3-0 شکست خوردند و در فصل جاری نیز تیم گواردیولا در ورزشگاه جدید تاتنهام با نتیجه 1-0 باخت .

 

البته نکته جالب نتایج خوب گواردیولا در دیدارهای خانگی است زیرا در 6 فصل گذشته تیم پپ موفق شده 4 بار به نیمه نهایی صعود کند . بنابراین به نظر میرسد گواردیولا شانس زیادی برای اولین حضورش در نیمه نهایی با منچسترسیتی دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.