پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونای والورده در مسیر 3 گانه سوم !

کد خبر : 88862  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 فروردین 1398
3 گانه مستلزم ثبات بی نظیر در تمام طول فصل است و تیم والورده این ثبات را دارد

اختصاصی بارسا نیوز - یک فصل شگفت انگیز دیگر برای بارسلونا در حال رقم خوردن است . بارسلونا پس از 3 فصل ناکامی در نهایت به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد تا رویای 3 گانه بیشتر به واقعیت نزدیک شود . اینبار ارنستو والورده میتواند سومین 3 گانه بارسلونا در 10 سال گذشته را رقم بزند .

 

بارسلونا اولین بار در فصل 2008/09 یعنی 10 فصل قبل با گواردیولا موفق به کسب هر 3 جام لالیگا , کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شد . سپس در فصل 2014/15 بود که لوئیس انریکه این افتخار بزرگ را تکرار کرد . حالا تیم والورده نیز شانس زیادی برای کسب این افتخار دارد .  هتریک در 3 گانه در 10 سال : این نسل تکرارنشدنی است !

 

 

3 گانه چگونه ممکن است ؟

بارسلونای والورده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید - این اتفاق پس از پیروزی 4-0 مقابل منچستر یونایتد ( در مجموع رفت و برگشت ) افتاد . بارسلونا همچنین به فینال کوپا دل ری رسیده و با والنسیا بازی خواهد کرد و برای قهرمانی لالیگا نیز باید 9 امتیاز در 6 بازی آینده خود کسب کند .

 

ارنستو والورده پس از کسب 3 گانه بدنبال کسب شش گانه خواهد بود که تاکنون هیچ تیمی به جز تیم گواردیولا موفق به کسب این افتخار در تاریخ فوتبال نشده است . هرچند بارسلونا یکبار دیگر نیز به کسب 6 گانه نزدیک بود که والورده مانع کسب آن شد . در واقع در فصل 2015/16 بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا با نتیجه 5-1 به بیلبائوی تحت رهبری والورده باخت و رویای کسب 6 گانه دوم نابود شد .

 

گفتنی است منظور از کسب 6 گانه قهرمانی در لالیگا , لیگ قهرمانان , کوپا دل ری , سوپرکاپ اسپانیا , سوپرکاپ اروپا , جام باشگاه های جهان است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.