پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاداش بزرگ یوفا به بارسلونا برای صعود به نیمه نهایی

کد خبر : 88866  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 فروردین 1398
بارسلونا در صورت قهرمانی میتواند به درآمدی بیش از 100 میلیون یورو از لیگ قهرمانان اروپا برسد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا پس از 4 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد . آخرین بار بارسلونا در این مرحله با بایرن مونیخ مواجه شد .

 

بلوگرانا سعی خواهد کرد تا به واندا متروپولیتانو برسد و برایش فرقی نمیکند که رقیب نیمه نهایی لیورپول باشد یا پورتو .

 

با این صعود , بارسلونا از یوفا مبلغ 12 میلیون یورو پاداش خواهد گرفت . البته باشگاه قصد دارد مبلغی از این پاداش را به بازیکنان اختصاص دهد . همچنین باشگاه در قرارداد برخی بازیکنان بابت صعود به نیمه نهایی پاداش جداگانه ای درنظر گرفته که باید به این تعهد نیز عمل کند .

 

پاداش به بازیکنان یکی از راه های مدیریت پرداخت دستمزد به شمار میرود و بازیکنان بر اساس نتایج و اهداف تیم با فرمول هایی در قراردادهای خود مواجه میشوند .

 

لازم به ذکر است که حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان سود مالی سرشاری را نصیب باشگاه میکند که به تامین بودجه باشگاه نیز کمک فراوانی خواهد کرد . در واقع بارسلونا با هر بُرد و تساوی مبلغی از ابتدای حضور در چمپیونزلیگ دریافت کرده و با هر صعود به مرحله بالاتر نیز پاداش میگیرد .

 

اگر بارسلونا بتواند به فینال صعود کند مبلغی در حدود 15 میلیون یورو دیگر پاداش میگیرد و در صورت قهرمانی نیز چهار میلیون یورو بیشتر دریافت خواهد کرد . همچنین حامیان مالی و تلویزیونی نیز به بارسلونا 10 تا 15 میلیون دیگر پرداخت میکنند که تمام اینها میتواند بارسلونا را به سودی حدود 120 میلیون یورو در لیگ قهرمانان اروپا برساند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.