پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قاضی پرونده شکایت لوانته : بارسلونا تخلف کرد اما از کوپادلری حذف نمیشود

کد خبر : 88874  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 فروردین 1398
این رشته سر دراز دارد

اختصاصی بارسا نیوز - ممکن است استفاده از چومی در بازی کوپا دل ری برای بارسلونا عواقبی به همراه داشته باشد . باشگاه لوانته چندین بار از بارسلونا بابت حضور چومی شکایت کرده و حالا جواب تجدید نظر اعلام شده است .

 

قاضی پس از دیدن تمام موارد پرونده تصمیم خود را اینگونه اعلام کرد که بارسلونا در استفاده از خوان برانداریزا موویا ملقب به چومی در بازی با لوانته تصمیم نادرستی گرفته است .

 

اعتراض لوانته به حضور چومی در بازی رفت با این تیم در مرحله 1/8 نهایی کوپا دل ری بود زیرا چومی در بازی قبلی خود برای تیم ذخیره بارسا محروم شده بود .

 

باوجود اینکه قاضی میگوید چومی نباید بازی میکرد اما عواقب این کار برای بارسلونا سنگین نخواهد بود زیرا لوانته نیز برای شکایت طبق قانون عمل نکرد . در واقع لوانته پس از بازی رفت با بارسلونا باید طی تاریخ مشخصی از بارسلونا به دلیل حضور چومی شکایت میکرد اما آنها در ثبت شکایت خود با تاخیر عمل کردند .

 

بنابراین بارسلونا که به فینال کوپا دل ری رسیده قرار نیست از رقابت حذف شود و تنها جریمه مالی برای بارسلونا در نظر گرفته میشود .

 

در دفاتر باشگاه بارسلونا نسبت به این تصمیم شگفت زده شده اند زیرا باشگاه بارسلونا معتقد است که چومی در در لیگ با بارسا B  یک جلسه محرومیت داشت و این محرومیت ربطی به کوپا دل ری یا حتی بازی برای تیم اصلی بارسلونا در لالیگا ندارد . بنابراین بارسلونا به حکم جدید قاضی اعتراض دارد و درخواست تجدید خواهند داد .

 

در هر صورت تصمیم جدید هیچ تاثیری برای چومی یا بارسلونا از نظر ورزشی ندارد و تنها جریمه مالی در نظر گرفته میشود .

 

گفتنی است بارسلونا و لوانته به زودی در لالیگا به مصاف هم میروند و بارسلونا این شانس را دارد تا برابر لوانته قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.