پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رود گولیت : گواردیولا در چمپیونزلیگ موفق نمیشود زیرا مسی را ندارد

کد خبر : 88891  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 فروردین 1398
منچسترسیتی شب گذشته توسط تاتنهام از لیگ قهرمانان کنار رفت

اختصاصی بارسا نیوز - پپ گواردیولا پس از ترک بارسلونا در سال 2012 تاکنون موفق به قهرمانی در چمپیونزلیگ نشده است . هرچند گواردیولا با بایرن مونیخ 3 فصل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید اما در منچسترسیتی در 1/4 نهایی حذف میشود .

 

به نقل از بین اسپورتس گولیت گفت :

به این دلیل است که او مسی را ندارد . این باعث میشود تا ( تیم های جدید پپ ) تفاوت بزرگی داشته باشند . او سعی کرد اینکار ( قهرمانی ) را در بایرن مونیخ انجام دهد اما هر وقت نزدیکش میشد نمیتوانست انجامش دهد . قهرمانی در بوندسلیگا یک دستاورد نیست زیرا آنها ( بایرن ) تقریبا هر فصل قهرمان آن میشوند .

 

او افزود :

من میدانم پپ چه میخواهد . او میخواهد قهرمان چمپیونزلیگ شود و من برایش متاسفم زیرا شما نمیتوانید برای ( قهرمانی در چمیپونز ) آن را بخرید ( اشاره به خرج زیاد در نقل و انتقالات ) . من در پپ اشتیاق زیادی میبینم و میبینم که او به تیم انگیزه میدهد و این ( که حذف میشود ) یک ضربه بزرگ برای تیم است .

 

این هلندی ادامه داد :

او زمانی که در بارسلونا بود یک تیم باورنکردنی از رایکارد به ارث بُرد و مسی خودش را وارد تیم کرده بود و سپس ( در دوران پپ ) مسی نقش مهمی برعهده گرفت و در بسیاری از بازی ها برای او ( پپ ) نقش حیاتی داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.