پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترس مالکوم از ورود گریزمان

کد خبر : 88922  |  زمان ارسال : شنبه 31 فروردین 1398
برای مالکوم تردید زیادی وجود دارد اما شخصا برای ماندن علاقه مند است . ورود گریزمان میتواند او را در مسیر خروج قرار دهد

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو بر اساس اطلاعاتی که UOL Esporte ( یک رسانه معروف برزیل ) منتشر کرده , مالکوم مهاجم جوان بارسلونا میخواهد فصل آینده نیز بماند اما او گریزمان را یک تهدید میداند .

 

آینده مالکوم در بارسلونا نامشخص است زیرا نقش محدود او در طول فصل و همچنین احتمال جذب مهاجم جدید برای نیمکت سوارز از مهمترین دلایل این مساله میباشد .

 

پس از خروج منیر الحدادی در زمستان گذشته , بارسلونا برای نیمکت سوارز در بازار اقدام کرد و بواتنگ را خرید ( که البته بواتنگ برای یک نیم فصل جذب شده ) .

 

در همین راستا رسانه برزیلی مدعی شده که مهاجم برزیلی قصد دارد 1 فصل دیگر بماند اما همزمان او نگران است زیرا شایعات از علاقه بارسلونا به آنتوان گریزمان 28 ساله مهاجم اتلتیکو مادرید حکایت دارد و همین باعث ناامیدی مالکوم شده است .

 

اطلاعات این رسانه نشان میدهد که مالکوم چندین بار در طول فصل عصبانی شده است . بزرگترین خشم مالکوم مربوط به پس از گلزنی به رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری بود زیرا او پس از این گل در 10 بازی بعدی به میدان نرفت . چنین شرایطی میتواند او را به سمت خروج هدایت کند . با این حال اطرافیان مالکوم به او گفته اند از کوچکترین فرصتی که در اختیارش قرار میگیرد برای گلزنی استفاده کند .

 

دیگر عاملی که باعث شده مالکوم ناراحت باشد این است که او در لیگ قهرمانان تنها برابر آیندهوون و اینترمیلان بازی کرده است ( برابر اینتر گل زد ) .

 

در برابر منچستر نیز مالکوم سرخورده شد زیرا جوآ هنریکه مارکوئز روزنامه نگار میگوید برای مالکوم خیلی واضح بود که به او در برابر شیاطین سرخ فرصتی نخواهد رسید زیرا او حتی تمرینات برای گرم کردن را هم انجام نداد .

 

مالکوم تقریبا در تمام بازی هایی که به میدان رفته عملکرد خوبی داشت است و امیدواراست در ادامه فصل به ویژه پس از قطعی شدن قهرمانی لالیگا بتواند بازی کند .

 

طبق اطلاعات , این بازیکن امکان خروج در تابستان را رد نمیکند . او جوان است و پیشنهادات زیادی نیز خواهد داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.