پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار گلزنی خط دفاعی در فصول مختلف ( عکس )

کد خبر : 88978  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398
خط دفاعی این فصل بی نظیر بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - مدافعین بارسلونا گلزن هستند.

 

طبق گزارش موندو ، والورده سرمربی بارسلونا تا به اینجا موفق بوده و لئو مسی نیز ستاره اول تیم بوده است. خط دفاعی تیم علاوه به وظایف دفاعی در کار های هجومی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته اند. در دیدار مقابل رئال سوسیداد این کلمنت لنگله و جوردی آلبا بودند که موفق شدند پیروزی را به تیم هدیه کنند و خود را به قهرمانی لیگ نزدیک و نزدیک تر کنند. آمار گلزنی خط دفاعی فعلی به آمار گلزنی خط دفاعی تیم در سال 2015-2014 بسیار نزدیک شده است.

 

در آن فصل مربی تیم مدافعانی چون ورمالن ، داگلاس ، مونتویا ، آدریانو ، بارترا ، متیو ، پیکه ، ماسکرانو ، آلبا و آلوز در اختیار داشت اما در حال حاضر تیم والورده ... پیکه ، سمدو ، روبرتو ، پیکه ، لنگله ، ورمالن ، اومتیتی ، آلبا و موریو را در اختیار دارد البته تودیبو نیز تنها یک بازی رسمی برای تیم انجام داده و جوردی آلبا مدافع چپ تیم نیز بدون جانشین بوده است. ساموئل اومتیتی به علت مصدومیت اکثر بازی های فصل را غایب بود و توماس ورمالن نیز همیشه مصدوم است.

 

 

جرارد پیکه در قلب خط دفاعی عملکرد بسیار درخشانی داشته و موفق شده در این فصل 7 گل به ثمر برساند. جوردی آلبا 3 گل ( لیگ و لیگ قهرمانان ) لنگله 2 گل ( لیگ و جام حذفی ) سمدو 1 گل ( لیگ ) روبرتو 1 گل ( جام حذفی ) به ثمر برسانند. ورمالن ، اومتیتی ، موریو و تودیبو مدافع هایی هستند که برای تیم موفق به گلزنی نشده اند. گفتنی است که خط دفاعی این فصل در کمترین تعداد بازی بین این سال ها موفق شده 14 گل به ثمر برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.