پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زمانی که تیتو ویلانووا مانع خروج مسی از بارسلونا شد

کد خبر : 89061  |  زمان ارسال : جمعه 6 اردیبهشت 1398
ویلانووا تصمیم مسی را عوض کرده بود

اختصاصی بارسا نیوز - ویلانووا در پیشرفت بارسلونا و مسی نقش مهمی داشته است.

 

طبق گزارش مارکا ، تیتو ویلانووا سرمربی سابق بارسلونا که در سال های گذشته تسلیم بیماری سرطان شده بود نقش مهمی در بقای مسی در بارسلونا داشته است. مسی در نیز صحبت های خود عنوان کرده بود که ویلانووا باعث شده بود در جوانان بارسلونا بهتر دیده شوم.

 

در زمان پپ گواردیولا این شخص یعنی ویلانووا دستیار پپ بود و بعد از خروج پپ هدایت تیم را عهده دارد شد. تیتو یک شخص مهم و دوست داشتنی برای خانواده بارسلونا بود اما بیماری مهلک سرطان اجازه نداد تا این مغز متفکر توانایی هایش را در نیوکمپ و بارسلونا نشان دهد. در آن زمان جوردی رورا دستیار اول تیتو بود و در زمان هایی نیز هدایت تیم را عهده دارد شده بود. او در یک روایت عنوان کرده است که تیتو مانع خروج مسی از بارسلونا شده است.

 

صحبت های رورا در مورد دیدار مسی و تیتو :

 

در آن زمان شخص تیتو نیز به علت بیماری لحظات سخت و دردناکی را سپری میکرد و این مسئله نیز صحت دارد که مسی برای ادامه حضورش در بارسلونا چندان مطمئن نبود. تیتو با مسی ملاقات کرد هر چند که من در این جلسه حضور نداشتم اما میدانم که این جلسه ساعت ها طول کشید و بعد از اینکه مسی جلسه را ترک کرد دید مسی کاملا عوض شد و مسائلی که برایش شفاف نبودن کاملا شفاف شدند و تصمیم گرفت در بارسلونا باقی بماند. کسی نمیداند در آن جلسه چه صحبت هایی انجام شده بود اما هر چه که بود تصمیم مسی عوض شد.

 

 

گفتنی است که این نشست 6 روز پیش از مرگ تیتو ویلانووا انجام شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.