پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: لیورپول بهتر از ما بود و مسئولیتش با من است؛ باید هرچه سریعتر برخیزیم

کد خبر : 89391  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398
این اتفاق برای هواداران ما دردناک است

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا با شکست 4-0 در آنفیلد هواداران خود را به یاد شکست تلخ فصل گذشته در رم انداخت تا ارنستو والورده مسئولیت این حذف را نیز همانند فصل گذشته بپذیرد.

 

والورده پس از شکست در آنفیلد که حال و روز خوبی نیز ندارد اعلام کرد:

لیورپول بهتر از ما بود و باید این را قبول کنیم. مسئولیتش با من است و چیز دیگری برای گفتن ندارم. نمی دانم که امشب چه تاثیری روی من می گذارد اما الان وقت فکر کردن در مورد خیلی از چیزهای این بازی را ندارم.

 

پس از حذفی اینچنینی روزهای وحشتناکی را سپری خواهید کرد اما باید هرچه سریعتر پس از پشت سر گذاشتن این روزهای وحشتناک برخیزیم چون فینال جام حذفی را درپیش داریم و باید فصل را با یک جام دیگر به پایان برسانیم. بابت حذف متاسفیم و لیورپول نیز بهترین تیم لیگ جزیره است. انتظارات این است که ما همیشه برنده شویم و همین کار را هم در طول این فصل انجام دادیم اما اولین شکستمان در این فصل لیگ قهرمانان باعث حذفمان شد. 

 

به هوادارانمان می گوییم که بسیار متاسف هستیم. می خواستیم هوادارانمان را شاد کنیم اما فوتبال همین است و نمی توان همیشه پیروز بود.

 

لیورپول خیلی تهاجمی بود و پرفشار بازی کرد که انتظارش را نیز داشتیم. پس از نیمه اول می دانستیم که باید چگونه واکنش نشان دهیم اما لیوررپول با به ثمر رساندن گل دوم جریان بازی را عوض کرد و دریافت گل سوم نیز پس از آن عادی بود. آن ها خیلی خوب بودند و ما نمی دانستیم که چگونه به گل برسیم. لیورپول بازی را خیلیخوب شروع کرد و ما در ادامه توانستیم روند بازی را مدیریت کنیم اما این اتفاق برای دومین سال پیاپی برایمان رخ داد و این برای هواداران ما دردناک است.

 

والورده ردخصوص گل چهارم نیز گفت:

آن گل نه تنها من بلکه همه را متعجب کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.