پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : چیزی در رختکن بارسلونا شکست

کد خبر : 89436  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398
باخت در آنفیلد لحظات حساسی را در رختکن رقم زد . سناریو شبیه به رم بود اما داستان متفاوت تر !گزارشی از اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - نه تنها رویای مسی و تمام کاتالانی ها برای بازپس گیری اروپا مقابل لیورپول نابود شد بلکه چیز دیگری نیز شکست . به اینکه والورده چه نقشی داشت و سیاست خرید و فروش بازیکن و مسائل دیگر کاری نداریم . ضربه بسیار سختی بود که باعث ایجاد فضای عجیب و غریبی شد . فضایی که فقط صدای نفس کشیدن از آن خارج میشد . از دلسردی !

 

یکسال قبل باخت 3-0 مقابل رم اتفاق افتاد . همه در باشگاه موافق بودند که این یک اتفاق بود و باید از آن درس گرفت . در باشگاه میگفتند " این یک درس برای همیشه است و ما در آینده حتی برای یک ثانیه نیز نمیتوانیم در اروپا استراحت کنیم " .

 

پس از باخت در رم در رختکن همه توافق کردند که باید فصل آینده قوی تر بازگشت .

 

یک سال بعد اما دوباره شکست یکسانی اتفاق افتاد اما احساسات اکنون بیشتر هشدار دهنده است . در زمین بازی , پس از گل سوم لیورپول تنها تراشتگن به صعود ایمان داشت . مسی و سوارز خیره شده بودند . والورده تنها نظاره گر طوفان بود .

 

اما بدتر از آن در رختکن بود . در رختکن هیچکس جرات گفتن حتی 1 کلمه را نداشت . مسی برای تست دوپینگ نبود اما او به سختی به چشم هم تیمی هایش نگاه میکرد . هیچ ستاره ای در رختکن نبود . حتی کسی تمایلی به صحبت با رسانه ها نداشت و بازیکنان به سرعت از منطقه مطبوعات فاصله میگرفتند .

 

شواهد نشان میدهد که کسی با سخنرانی موافق نبود و زمانی که سوارز گفت گل چهارم را مثل بچه ها دریافت کردیم , کسی واکنشی نشان نداد . پیکه معمولا سخنگوی رختکن است - او هم سکوت کرد .

 

پس از گذشته 48 سال هیچکس در شبکه های اجتماعی فعالیت نکرد . حتی 1 نفر . بازیکنان تصور میکردند که اتفاقات بازی با رم تصادفی بوده است اما آن اتفاق در آنفیلد تکرار شد . در رختکن آنها دیگر اعتقادی ندارند که فصل آینده هم کنار هم خواهند بود . سیلسن میخواهد برود زیرا قبلا این را گفته , آینده کوتینیو و راکیتیچ نامشخص است و آرتور نیز بازیکن نیمکت شده است .

 

به وضعیت ظریف چند نفر گفته شده میتوان موارد دیگری را هم اضافه کرد .  تراشتگن , آلبا , پیکه و یا مسی . آنها باید فینال چمپیونز را از خانه ببینند .  اعتماد به نفس بازیکنان کاهش یافته است .

 

تصمیمات از سوی مدیران گرفته میشود اما آنچه که مشخص است خستگی عمومی و از دست رفتن روحیه تمام بازیکنان است . بشدت نیاز به تغییرات و هوای تازه در فصل آینده است .

 

شما چه فکر میکنید ؟

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.