پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : سمدو در فکر خروج از بارسلونا ; جایگزین از حالا مشخص است !

کد خبر : 89590  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398
در صورت خروج سمدو , مدافع سنگالی جایگزین او میشود

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , نلسون سمدو مدافع راست بارسلونا بدنبال خروج است . سمدو در فصل 2016/17 به بارسلونا پیوست و کم کم وارد ترکیب اصلی شد . با این حال او کمتر بازی میکند زیرا روبرتو رقیب او محسوب میشود .

 

سمدو به دلیل سرعت و پویایی , توانایی پاس و بازی چشم نوازش خریداری شد .

 

با این حال طبق گزارش روز چهارشنبه مارکا این بازیکن از نقشی که در تیم دارد راضی نیست . او تنها در 2796 دقیقه در این فصل بازی کرد که تنها 42 درصد از دقایق ممکن بوده است . او میخواهد وضعیتش تغییر کند و آرزوی تبدیل شدن به بازیکن اصلی در پست دفاع راست را دارد .

 

مارکا مدعی شده که سمدو چندین پیشنهاد از باشگاه های ایتالیایی و انگلیسی دریافت کرده که آنها حضور این بازیکن در ترکیب اصلی را تضمین میکنند . هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نشده است .

 

این منبع مادریدی همچنین مدعی شده که ممکن است بارسلونا به فروش سمدو فکر کند زیرا باشگاه میتواند بخشی از هزینه خرید ماتیاس دلیخت و آنتوان گریزمان را از این طریق تامین کند . همچنین باشگاه در فصل گذشته اقدام به خرید موسی واگی مدافع راست سنگالی کرد و در صورت جدایی سمدو این بازیکن جایگزین او خواهد شد .

 

نکته جالب در مورد سمدو این است که بارسلونا در 50 بازی لالیگایی که این بازیکن را در ترکیب خود داشته تنها 1 بار شکست خورده است . این بازیکن پرتغالی در این فصل در 25 بازی لالیگا به میدان رفته که بارسلونا 19 برد و 6 تساوی کسب کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.