پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرگر: لیورپول باید کوتینیو را بازگرداند

کد خبر : 89675  |  زمان ارسال : جمعه 27 اردیبهشت 1398
کرگر، کوتینیو را مهره گم شده لیورپول می‌داند.

طبق گزارش طرفداری به نقل از سایت گل - به باور جیمی کرگر اگر بارسلونا قیمت مناسبی روی فیلیپه کوتینیو بگذارد، بازگشت او به لیورپول ایده بدی نخواهد بود.

 

کوتینیو هافبک تیم ملی برزیل پس از سپری کردن پنج سال موفق در انگلیس، در ٰژانویه ۲۰۱۸ لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد. اوضاع در نیوکمپ مطابق انتظار پیش نرفت و کرگر معتقد است بازگشت کوتینیو به آنفیلد می‌تواند به سود تمامی طرفین باشد.

 

او گفت :

نمی‌گویم اگر دست من بود با تمام توان سراغ کوتینیو می‌رفتم اما اگر امکان بازگشت او با قیمتی مناسب وجود داشت و بارسلونا هم کمی از خواسته خود به دلیل عملکرد او کم می‌کرد، سراغش می‌رفتم. آیا از بازگشت او استقبال خواهد شد؟ مطمئن نیستم. اما باید بشود. هیچ دلیلی نمی‌بینم که این طور نشود. می‌دانم وقتی (برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان) برگشت کمی به او طعنه زدند چون به میل خودش رفت. اما (ژابی) آلونسو هم خواهان انتقال به رئال مادرید بود یا (لوییس) سوارز هم خواستار انتقال به بارسلونا بود اما پس از جدایی‌شان، ما هنوز آن‌ها را دوست داشتیم. گاهی پس از جدایی بازیکنان، به صورت گزینشی انتخاب می‌کنیم چه کسی را دوست داریم. کسی بازیکنی را برای رفتن به رئال مادرید یا بارسلونا مجبور نکرده است. (خاویر) ماسکرانو مثال دیگری است. سوارز هم تنها به خاطر اعمال مضحک خود در دیدار رفت با آن برخورد مواجه شد. اگر آن حرکات را نمی‌کرد، در بازگشت از او هم ستایش می‌شد. او و کوتینیو چه فرقی دارند؟ 

 

کاپیتان سابق لیورپول ادامه داد: 

ما فاقد بازیکنی مثل او در ترکیب تیم‌مان هستیم. ما (آدام) لالانا و (ژردان) شکیری را داریم ولی سطح او متفاوت است. منچسترسیتی هم از این لحاظ بر ما برتری دارد. آن‌ها برناردو سیلوا، داوید سیلوا و کوین دی بروین را دارند. ما از این دست بازیکنان نداریم. ما هافبک‌های خیلی خوبی داریم که همه آن‌ها شبیه به هم هستند. می‌توانیم چیز متفاوتی را به تیم اضافه کنیم؛ اما این اتفاق در صورتی می‌افتد که قیمت هم برای ما خوب باشد. 

 

 

منبع : سایت طرفداری


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.